Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@10:04:57 GMT

فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۰۴۸

فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شدند

خبرگزاری آریا - در آستانه «22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا»، طی مراسمی در بانک دی ضمن بزرگداشت سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، از فرزندان شهدای شاغل در این بانک تجلیل و یادمان شهدای بانک رونمایی شد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف اله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، سردار حمید کمالی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و خانواده آن‌ها و نیز اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دیق یادآور شد که ایران اسلامی مدیون خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران و جانبازان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که همه ما آرامش امروز را مدیون مجاهدان راه حق هستیم و نباید ذره‌ای از خدمت به آن‌ها کوتاهی کنیم، افزود: بانک دی افتخار دارد که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کند و نه تنها تعدادی از فرزندان عزیز شهدا را در جمع خود دارد، بلکه خدمات ویژه‌ای نیز به این قشر معظم ارائه می کند.
کریمی با اشاره به این که بانک دی توانسته است با مجاهدت‌های شبانه‌روزی همه کارکنان، شرایط سخت گذشته را پشت سر گذاشته و در آستانه جهش قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه بانک دی با حمایت‌های بانک مرکزی و سازمان بورس، به زودی انجام و با خروج از زیان انباشته، دوره بانکداری حرفه‌ای در این بانک با قدرت بیشتری آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین لطف اله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) که در آن‌ها از حسن خلق به عنوان والاترین مفاهیم انسانی و الهی یاد شده است، اظهار کرد: آن حضرت خود متخلق به اخلاق کریمه بودند و اساساً برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدند.
وی با بیان این که خدمت به خلق خدا به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بزرگ‌ترین توفیقات الهی است، اظهار کرد: جای بسی خوشوقتی است که بانک دی از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برخاسته است و در کنار عموم مردم، به اعضای معزز خانواده شهدا نیز خدمت رسانی ویژه دارد.
در ادامه این مراسم، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک به همراه مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، از فرزندان شهدای شاغل در بانک دی تجلیل شد.
همچنین حاضران در جلسه با تبرک جستن به «انگشتر» سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم متبرک شده حرم مطهر حضرت رقیه (س)، از یادمان شهدای این بانک رونمایی کردند. این یادمان، تابلویی مزین به عکس شهدایی است که فرزندان آن ها در بانک دی مشغول به فعالیت هستند.
روابط‌عمومی بانک دی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز