Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، ۲۲۵۴ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.

خبرگزاری میزان – بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش روز اول ثبت نام انتخابات شورا‌ها تا ساعت ۱۸ امروز را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه بیست اسفند ماه، ۲۲۵۴ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر افزود: بیش از ۳۶ درصد افرادی که تا ساعت ۱۸ اولین روز از مهلت قانونی، برای ثبت نام اقدام کردند، روش‌های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه و رایانه شخصی را برای ثبت نام انتخاب کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بیش از ۲۲ درصد داوطلبان روز نخست ثبت نام انتخابات شوراها، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، برای ثبت نام اقدام کردند.

موسوی کمتر از ۴۲ درصد اقدام کنندگان برای ثبت نام در روز اول مهلت قانونی ثبت نام را افرادی برشمرد که به فرمانداری‌ها مراجعه کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان، امکان ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز را از مزایای ثبت نام الکترونیک برشمرد و با یادآوری شیوع کرونا و اهمیت و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شورا‌های شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد با استفاده از موبایل‌های هوشمند و یا رایانه شخصی و با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: تشریح روش‌های ثبت نام الکترونیک انتخابات شورا‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام اقدام کردند ستاد انتخابات کشور انتخابات شورا ها تا ساعت ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه با حضور در شهر لواسان از مرکز آموزش عمومی انتخابات تمام الکترونیک در لواسان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

این مسئول گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مراکزی به دست اندرکاران آموزش داده می‌شود، که از این مراکز و نحوه اجرای آن بازدید شد.

کد خبر 6095845

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم