Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:46:51 GMT

تیم فوتسال البرز رقیبت مشهدی خود را از پیش رو برداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۲۳۰

تیم فوتسال البرز رقیبت مشهدی خود را از پیش رو برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تیم فوتسال مقاومت البرز که به عنوان پدیده دور اول مسابقات شناخته شد امروز مهمان تیم فرش آرای مشهد بود که با عملکرد خیره‌کننده هم امتیاز با مس سونگون به این مرحله پای گذاشته بود.

فوتسالیست‌های البرزی که با انگیزه بالا برای کسب قهرمانی پای به میدان گذاشتند و نشان دادند که به هیچ وجه حریف آسانی نخواهند بود در یک رقابت سخت و نفس‌گیر با نتیجه پنج بر یک فرش‌آرای مشهد را از پیش‌رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد کشاورز، سرمربی تیم مقاومت البرز، امروز بعد از پیروزی مقتدرانه برابر فرش آرایی مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: بازی در مقابل تیم خوب فرش آرای با توجه به جایگاه این تیم در گروه خود و نتیجه به دست‌آمده در هفته گذشته در مصاف با قهرمان سه دوره لیگ نشانگر دشواری هر چی بیشتر این مسابقه بود.

وی ادامه داد: همچین مصدومیت سه بازیکن خوب تیم از لحاظ روحی فشار سنگین روی تیم ایجاد کرد که با برنامه ریزی خوب و تلاش کادرفنی و انگیزه بازیکنان جوان تیم خوشبختانه توانستیم توانایی خود را به نمایش گذاشته و برد شیرین و دلچسبی در مشهد به دست آوریم.

کشاورز با اشاره به بالا رفتن سطح توقع از تیم مقاومت، افزود: با برنامه ریزی که اول فصل انجام دادیم و تغییرات زیادی که در ترکیب تیم ایجاد شده بود امسال سال سازندگی تیم می‌دانیم و در سال آینده مطمئنا برای رفتن روی سکو وارد رقابت با حریفان خواهیم شد.

سرمربی تیم مقاومت البرز در پایان تصریح کرد: نهایت سعی خود را خواهیم کرد که تیم در دور دوم رقابت‌ها با توجه به فشردگی مسابقات از لحاظ آمادگی جسمانی و ورزش حرفه‌ای در شرایط ایده‌آل خود باقی بماند و با عملکرد خوب به موفقیت بیشتری دست پیدا کند پایان خوشی در این فصل مسابقات به سر انجام برسانیم.

گفتنی است؛ تیم مقاومت البرز در هفته دوم دور دوم لیگ برتر ۲۵ اسفند میزبان تیم سن‌ایج ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد کشاورز سرمربی تیم مقاومت فوتسال البرز مقاومت البرز تیم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم

مراسم استقبال مهاجرین افغانستانی مقیم شهر مشهد از سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد .

صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شادی را در دل های مهاجرین آواره افغانستانی به ارمغان آورد.

افغانستانی‌ ها به استقبال تیم فوتسال افغانستان آمدند تا خوشحالی خود را به بازیکنان و سرپرست این تیم ابراز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی