Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@07:40:26 GMT

سرقت مسلحانه از کارمند کنسولی ایران در افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۴۴۶

سرقت مسلحانه از کارمند کنسولی ایران در افغانستان

سفارت ایران در افغانستان در بیانیه‌ای، درخصوص حادثه حمله به خودروی شخصی یکی از همکاران بخش کنسولی این نمایندگی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش رکنا، در بیانیه سفارت ایران در افغانستان آمده است: «عصر چهارشنبه (20/ 12/ 1399) یکی از همکاران بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل که با خودرو شخصی جهت خرید مایحتاج به سطح شهر کابل رفته بود، مورد حمله سارقان مسلح که قصد ربایش خودروی او را داشتند، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی سارقان مسلح به سوی همکار سفارت ایران در افغعانستان

در این حادثه همکار سفارت، با هدف مقاومت در مقابل خواست سارقان اقدام به تلاش برای خروج از صحنه نمود که در پی آن، سارقان مسلح مبادرت به تیراندازی به خودروی وی نمودند که خوشبختانه در این تیراندازی، وی آسیب جدی ندیده و اکنون در سلامت به سر می‌برد.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا افغانستان سفارت ایران سارقان تیراندازی اخبار حوادث افغانستان تیراندازی خودرو سارقان مسلح سفارت ایران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران جنایت تجاوز عکس کرونا دختر قتل فیلم بازیگر سینما و تلویزیون تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه