Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، با حضور امام جمعه شهرستان چگنی، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، ترابی نژاد فرماندار و خانواده شهید عبدالحسینی، مدرسه ۲ کلاسه روستای چشمه سرده شهرستان چگنی افتتاح شد.

در این مراسم امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: این واحد آموزشی که با مشارکت خانواده محترم شهید والا مقام عبدالحسینی احداث گردیده در راستای برنامه‌های کمیته عمران کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان لرستان انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس استان در حال حاظر ۱۷ پروژه در قالب ۴۲ کلاس درس با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان چگنی در دست ساخت دارد که از این میزان ۶ مدرسه با ۱۴ کلاس درس در همین سال به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: از ۶ مدرسه با ۱۴ کلاس درس در شهرستان چگنی ساخت ۷ کلاس از این میزان با مشارکت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس افتتاح طرح شهرستان چگنی نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آقای جعفری منش، معلم پایه پنجم مدرسه شهید عبداللهی قم با بیان اینکه ۸ سال است که به شغل شریف معلمی مشغول است افزود: استفاده از روش‌های خلاقانه با محوریت بازی و همچنین تاکید بر پرورش یک شهروند و انسان وخوب در جامعه موارد مورد تاکید در امر آموزش است.

وی همچنین برقراری یا رابطه دوستانه بر پایه اخلاق را سر لوحه رابطه خود با دانش آموزان قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند