Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@03:41:15 GMT

اظهارات جنجالی احمدی نژاد درباره آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۵۷۵

اظهارات جنجالی احمدی نژاد درباره آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، چندی است احمدی نژاد به هوای رسیدن به پاستور، هوس سفرهای استانی کرده و هر از چندگاهی اظهارات جنجالی‌اش نُقل محافل رسانه‌ای شده است؛ او در جدیدترین اظهاراتش در دیدار با جمعی از مردم اصفهان که عصر روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹، در تهران برگزار شده، با اشاره به نارضایتی و نگرانی فزاینده مردم از نحوه اداره کشور گفته است: ملّت ایران همه موجودیت خود را پای کار انقلاب آورد و اینک پس از چهل سال مقاومت، تحمّل سختی‌ها و تقدیم صد هزار شهید، نگران آینده انقلاب است و از وضعیت کشور نیز به شدت اظهار نارضایتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگونه که دولت بهار روایت کرده، احمدی‌نژاد با اشاره به اولویت نداشتن منافع کشور برای این دو جریان سیاسی گفت: وقتی در دولت بودم، اینها خواستار دریافت رایگان بخش‌های پالایشگاهی برخی کارخانجات در حال واگذاری بودند و می‌گفتند که برای حفظ انقلاب باید به هر دو جناح مقداری از این کارخانجات داده شود درحالی که بنده همواره معتقد بوده و هستم برای حفظ انقلاب باید هر آنچه را که تا کنون و به ناحق در اختیار گرفته‌اند، بازپس دهند.

 احمدی نژاد مطالبات مردم را مبتنی بر عدالت خواهی، توحید، انسانیت و صداقت دانستند و گفتند: هر مشکلی هست باید به مردم گفته شود و حتی اگر قادر به انجام وظایف خود نیز نیستند، باز هم باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند، نه اینکه یک قرارداد ترکمن‌چای ببندند و بخواهند آن را به نشانه پیروزی به ملّت عرضه کنند! ایران مرکز تمدّن است و ملّت همه جزئیات را می‌فهمد.

احمدی نژاد گفت: اگر شرایطی پدید آمد که دولت آمریکا به زورگویی و تجاوز به حقوق ملّت ایران و زیاده‌طلبی و چپاول‌گری خاتمه داد، ما با او کاری نداریم و همچنین باید منصف باشیم و ضعف‌ها، اشکالات، بی عرضگی‌ها، قدرت طلبی‌ها، خودخواهی‌ها و لجاجت‌های خودی را به گردن آمریکا نیندازیم.

وی افزود: چه اشکالی دارد که در هر سال ده میلیون آمریکایی و اروپایی برای گردشگری به ایران بیایند؟ تعداد زیادی شغل درست می‌شود امّا راه را بسته‌اند زیرا همه دنیا را جاسوس تلقی می‌کنند. آنها ملّت ایران را هم همینطور می‌بینند و می‌گویند همه مجرمند مگر آنکه خلافش برای ما اثبات شود. این در حالی است که در قانون اساسی ما اصل بر برائت است.

پربیننده ترین تهمت خیانت به همسر پیمان قاسم خانی! پس‌لرزه افشاگری عروس ملکه انگلیس پلان آخر بازی احمدی ‌نژاد برای بازگشت به پاستور میلاد حاتمی به پلیس ایران تحویل داده شد +عکس پنجمین ازدواج هنرپیشه معروف +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد برجام احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده جزئیات تازه ای درباره عملیات وعده صادق بیان و تاکید کرد که این عملیات مطالبه یکپارچه مردم بود.

دریافت 2 MB به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!