Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرهاد دژپسند چهارشنبه شب در هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: اصفهان از کرونا 
 آسیب جدی دید و باید حمایت شود و این  وزارتخانه آماده هرگونه همکاری است در حالی که  مدیریت استان کارآمدی خود را نشان داده است.
 وی اضافه کرد: برخی از آسیب اصفهان به خاطر انسداد مسیر گردشگران داخلی و خارجی است و لذا باید مدلی با ارائه برخی مشوق‌هایی به منظور حضور گردشگری مجازی و با فاصله از راه‌دور طراحی شود و با این کار اگر چه زیان بخش گردشگری استان جبران‌ نمی‌شود ولی در حوزه کسب و کار اقداماتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به درخواست برخی از اعضای ستاد در خصوص صدور مجوز اقلام بهداشتی کرونایی مازاد، افزود: صادرات تجهیزات بهداشتی کرونایی مازاد اصفهان در جلسه هیات دولت مطرح شد  و دولت هم با نظر موافقت با این پیشنهاد پاسخ داد و قرار شد این مساله با نظر و تایید وزارت بهداشت دنبال شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه توزیع الکترونیکی (رهتاب) در اصفهان، گفت: لازم است به معرفی این سامانه به تهران زمینه استفاده از آن در مقیاس ملی فراهم شود.
دژپسند با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت و درمان، تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور از اجرای این طرح اعلام رضایت بسیاری داشته‌اند و وزارت اقتصاد و دارایی آماده است از این طرح به عنوان طرحی فراگیر برای جلب مشارکت مردمی در مقابله با بیماری کرونا حمایت لازم داشته باشد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اضافه کرد: این وزارت در زمینه‌ای ارائه تسهیلات برای بهبود شرایط اقتصادی بوجود آمده به واسطه کرونا در حوزه‌های مختلف از طرح‌ها قابل اجرا در زمینه بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی و امثال آن، حمایت خواهد کرد و آماده است تا این پیشنهادات را با هدف تصویب و اجرای مورد پیگیری کند.
وی اضافه کرد: مدیریت استان اصفهان در پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا کارنامه خوبی داشته است و نمودارها نشان می‌دهد با همت مدیران تا کنون شیوع این بیماری به خوبی مدیریت شده است.
هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا شامگاه چهارشنبه با حضور ویدیو کنفرانسی دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد.
پیش از سخنان وزیر اقتصاد و دارایی برخی از اعضای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به بیان چالش‌ها و مشکلات بوجود آمده به واسطه این  بیماری در استان در بخش‌های گردشگری، اقتصادی، حمل و نقل و ضرورت حمایت ‌های قانونی، مالی و امکاناتی از این بخش‌ها پرداختند.

برچسب‌ها فرهاد دژپسند اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهاد دژپسند اصفهان استانداری اصفهان فرهاد دژپسند اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور اقتصاد و دارایی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد، از این‌رو تعامل مسئله‌محور نه فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان درباره بررسی لایحه تعامل با اصحاب رسانه و پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها اظهار کرد: پیچیدگی‌های شهرداری اجازه نمی‌دهد که مسائل و امور به روال عادی انجام شود و در صورتی‌که بخواهیم جلسات ما در این حوزه به نتیجه خوبی دست پیدا کند، باید به‌طور ساختارشکنانه پیش رویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در حوزه اقتصادی به بازنگری قانون درآمد پایدار در تمام موارد پرداخته است و این ضرورت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و رسانه نیز وجود دارد، افزود: تلاش شده است تا نحوه تعاملی که رسانه باید با موضوعات مختلف در شهر داشته باشد، در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شود، چرا که یک خبر خوب نه‌تنها باید جامع باشد، بلکه باید علاوه‌بر نقاط ضعف به بیان نقاط قوت نیز بپردازد و مسیری که باید در تعامل مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک حکومت محلی با رسانه ایجاد شود، همین موضوع است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های سنتی رقیب پیدا کردند و رسانه‌های مکتوب در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برند، تصریح کرد: حجم اطلاعات بدون منبع و رسیدن به دوران مرگ منبع، مخاطب را به جایی رسانده است که باید دوباره رسانه‌های رسمی را به‌عنوان رسانه مرجع قرار دهیم.

صالحی ادامه داد: تعامل مسئله‌محور نه‌فقط با مدیریت شهری، بلکه با سایر دستگاه‌ها می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این تعامل باید آورده شهرداری برای رسانه‌ها و آورده رسانه‌ها برای شهرداری و اینکه در چه سطحی قرار دارد، مشخص شود و به‌طور قطع باید بین رسانه‌ای که فعال و بازنشر آن مشخص است با رسانه‌ای که موقعیت، تأثیر، ضریب انتشار و نحوه پرداختن آن به مسائل مشخص نیست، تفاوت قائل شد.

کد خبر 747920

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک