Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:34:39 GMT

گریزمان: سال بعد برای قهرمانی می گردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۹۸۴

گریزمان: سال بعد برای قهرمانی می گردیم

آنتوان گریزمان عدم دقت در تمام کنندگی را دلیل حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان می داند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در دیداری که یک نیمه کاملا برتر را برابر پی اس جی پشت سر گذاشت، در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا کند و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان کنار رفت.

آنتوان گریزمان در این بازی هم نتوانست گلزنی کند؛ هرچند که دقیقه 45 یک پنالتی برای بارسا گرفت ولی لیونل مسی نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره فرانسوی در پایان بازی گفت:« فکر می کنم تصویری خوب از ما در این بازی به ثبت رسید. بازی بزرگی انجام دادیم و موقعیت های گل زیادی به خصوص در نیمه اول خلق کردیم. تنها در تمام کنندگی ضعف داشتیم. افسوس که 4 شانس واضح و یک پنالتی را از دست دادیم. وقتی این همه شانس را از دست می دهید کار دیگر مشکل می شود. بازی نسبت به بازی رفت تفاوت زیادی داشت. هرچند نتوانستیم جبران کنیم ولی همه توان مان را گذاشتیم.»

 

گریزمان ادامه داد:« کیلور ناواس نمایش درخشانی داشت و یک پنالتی را مهار کرد. امشب شب او بود و باید به وی تبریک گفت. معتقدم باید سرمان را بالا بگیریم و مطمئنم این تیم بهتر از اینها خواهد شد. سال بعد بر می گردیم و برای قهرمانی تلاشی دوباره خواهیم کرد.»

 

بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آنتون گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز دو رقیب قدرتمند در فوتسال آسیا با هم پیکار کردند و سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شد. ایران در لحظاتی از بازی به خصوص در وقت اضافه قوی‌تر بود. در آن شرایط هم خوب دفاع کردیم. از حریف عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم. صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک می گویم. 

سرمربی اسپانیایی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: برنامه اولیه ما این بود که حریف را زمانی که در زمین خودش بود تحت فشار قرار دهیم. ما این کار را به خصوص در ابتدای بازی خیلی خوب انجام دادیم اما در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان، نتوانستیم خیلی خوب انجام دهیم. با این وجود توانستیم تلاش زیادی هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

او درباره رقابت برای کسب عنوان سومی گفت: بازی با تاجیکستان خیلی مهم است. از فردا آماده شدن برای دیدار رده بندی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم