Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم و شاختار دونتسک برای هفتمین بار در رقابت های اروپایی مقابل یکدیگر به میدان می رود. 4 برد سهم تیم اوکراینی بوده و 2 برد سهم رم.

آاس رم در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان شاختار دونتسک است. پائولو فونسکا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی رم در مورد تقابل با تیم سابق خود گفت:

دیداری چالش برانگیز برای ماست چون شاختار تیم بسیار خوبی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دو بار رئال مادرید را شکست دادند و دو بار با اینتر مساوی کردند. شاختار تیم بسیار خطرناکی است. شاید از نظر ضدحمله، بهترین تیم اروپا باشند. برای موفقیت در این بازی به یک نمایش بی نقص نیاز داریم.

شاختار نسبت به دوران من تغییر زیادی نکرده است. اکثر بازیکنان را می شناسم اما سیستم بازی آنها عوض شده است. من از 4-2-3-1 استفاده می کردم و حالا با سیستم 4-1-4-1 بازی می کنند. رم باید مقابل شاختار دونتسک قرار بگیرد و نه تیم سابق من. آنها را به خوبی می شناسم و البته بازیکنان حریف نیز به همان اندازه شناخت خوبی از تفکرات من دارند. باید تاکتیک های خود را بر مبنای سبک بازی فعلی شاختار دونتسک تنظیم کنیم. سبک بازی آنها در زمان من اکنون اهمیتی ندارد.

ژکو به تمرینات گروهی اضافه شده است و برای این بازی دعوت می شود. شرایط برای ایبانیز نیز دقیقا شبیه ژکو است. به نظرم تیم در کارهای دفاعی بهتر شده است که این مهم به لطف عملکرد کل تیم است. اهمیت گل نخوردن را درک کرده ایم و از این نظر پیشرفت داشتیم. ایده ها و سبک بازی رم هرگز مشکلی نداشته است. معمولا با اشتباهات خود به حریفان کمک می کنیم. اکنون در تلاش هستیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم. به نظرم تیم با اطمینان بیشتری بازی می کند و دیگر در مناطق حساس زمین، توپ را از دست نمی دهیم.

اخبار داغ 

پیغام امید ابراهیمی به مدیران استقلال؛ فصل بعد منتظرم باشید زور فدراسیون به بحرین نرسید | میزبانی را به تیم ملی ندادند، به باشگاه ها هم نمی دهند! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کاپلو: اشتباه رونالدو نابخشودنی است؛ باتجربه های یوونتوس فقط موقع برد جلوی دوربین می روند! دوست صمیمی الگری و افشای دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید: من دلقک نیستم! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاختار دونتسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب علیرغم چند موقعیت گلزنی مناسب، مقابل میلان به یک تساوی خانگی دست یافت. آنها در آستانه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند و با قاطعیت زیادی می‌توان گفت که بانوی پیر در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور خواهد داشت. آنها در رتبه سوم ۶۵ امتیازی هستند و در فاصله ۵ امتیازی میلان رده دومی قرار دارند. آلگری پس از پایان بازی درباره وضعیت تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

تعویض دوشان ولاهوویچ تاکتیکی بود یا به دلیل مصدومیت؟
این یک تعویض عادی بود، دوشان خوب کار کرده بود، اما من به بازیکنان تازه‌نفس نیاز داشتم. میلان دفاعی‌تر شد، بنابراین من روی میلیک، کیه‌زا و مک‌کنی که در سانترها خوب است، حساب کردم.

عملکرد کلی تیم؟
همیشه و در هر بازی پنج یا شش موقعیت برای گلزنی داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم، باید پاس‌هایمان را بهتر کنیم و اشتباهات کمتری انجام دهیم. در بازی‌های پایانی فصل روی این مشکلات کار می‌کنیم.

بازی دادن ییلدیز به جای کیه‌زا؟
فدریکو به فضا حمله می‌کند و رو به جلو می‌رود، ییلدیز تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در هر شرایطی توپ را نگه دارد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند. به هر دو نیاز داریم و با توجه به تیم مقابل به یکی از آنها، یا هر دو بازی می‌دهم.

آینده شما؟
من فقط سعی می‌کنم روی پایان فصل تمرکز کنم. هیچ چیز در زندگی قطعی نیست. من از کاری که در این فصل انجام داده‌ایم بسیار راضی هستم. در این فصل دو هدف به ما داده شد که به هر دوی آنها بسیار نزدیک هستیم. هم سهمیه چمپیونزلیگ و هم قهرمانی جام حذفی. فصل که تمام شود درباره آینده حرف می‌زنیم.

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند