Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:45:27 GMT

تقابل گل گهر و مس در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۳۸۶

تقابل گل گهر و مس در سیرجان

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: گل‌گهر سیرجان و مس کرمان امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم می‌روند.

او افزود: این دیدار که از سری مسابقات جام حذفی به شمار می‌رود به صورت زنده از شبکه استانی کرمان پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرخسروی به اسامی داوران و ناظر دیدار جام حذفی گل گهر سیرجان و مس کرمان اشاره کرد و بیان داشت: سید رضا مهدوی به همراه امیررضا آشورماهانی به عنوان کمک‌داور اول، محمدصالح عرب آبادی کمک‌داور دوم و معین ایزدی داور چهارم این دیدار را قضاوت می‌کنند و ناظر داوری هم علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان است.

او در بخش دیگری از سخنانش به بازی بین تیم‌های پرسپولیس تهران و مس نوین کرمان اشاره و تصریح کرد: در مرحله یک شانزدهم جام حذفی که روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود، مس نوین کرمان و پرسپولیس هم از ساعت ۱۵ فردا با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: داوری این دیدار به محمد حسین ترابیان سپرده شد، این درحالیست که طبق اعلام قبلی کمیته داوران، قرار بود عباس راکی این مسابقه را قضاوت کند. 

او افزود: مرتضی یوسف شهریاری کمک‌داور اول، مازیار معتمد نیا کمک‌داور دوم و رضا قاسمی داور چهارم بازی مس نوین کرمان و پرسپولیس هستند و ابوطالب طاهریان نیز بر بازی نطارت دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال جام حذفی کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد