Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر حفظ حقوق بیت‌المال و حفاظت از منابع ملی، اظهار داشت: در عرصه حفاظت از اراضی ملی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امسال با صدور ۷۵۶ دستور موقت ۱۵۱ هکتار از زمین‌هایی که تغییر کاربری داده شده بود به وضعیت قبل (اراضی ملی) برگشته است و در حوزه شهرداری‌ها هم امسال از یک‌هزار و ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی استان را برخورد با متصرفان اراضی ملی، گفت: یک مورد نباید تغییر کاربری اراضی زراعی بدون مجوز قانونی داشته باشیم همچنین نباید موردی تجاوز به عرصه‌های ملی منابع طبیعی و قطع نهال داشته باشیم.

وی تصریح  کرد: قطعا در حوزه شهری هم همین سیاست‌ها را دنبال خواهیم کرد و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد جدی می‌شود.

توسلی‌زاده ادامه داد: همچنین در حوزه راه و شهرسازی نباید یک مورد تجاوز به اراضی دولتی داشته باشیم در سایر حوزه‌های هم به همین ترتیب حوزه حواشی رودخانه‌‌ها، گلخانه‌ها و... نباید خلاف قانون ساخت و سازی صورت گیرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اراضی ملی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت