Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:58:39 GMT

شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۷۲۰

شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: شاخص‌های انضباط مالی و اداری تقویت شود.

خسرو عزیزی در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دانشگاه لرستان که امروز ۲۰ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت راهکارهای صیانت از بیت‌المال و انضباط مالی و اداری از جمله موضوعات مهم مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر است؛ زیرا هرچقدر انضباط مالی و اداری، بیشتر شود و تعهد کاری افزایش یابد خود به خود از هدر رفت منابع، جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ‌سازی و آموزش (برگزاری کارگاه‌های آموزشی) در راستای تعمیق مفاهیم مرتبط با امربه‌معروف و نهی از منکر و آموزه‌های دینی، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز بر اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جنبه‌های مختلف زندگی انسان از جمله جنبه‌های کاری، تأکید کرد.

وی تصریح کرد: تلاش برای حفظ بیت‌المال در هر کاری و انضباط مالی و اداری، در تناسب با آموزه‌ها و مبانی دینی است؛ همچنین باید کوشش کرد فرهنگ کار را در جامعه ارتقاء داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه آموزش مجازی، اقدامات خوبی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در مباحث آموزشی صورت گرفته است و البته نیاز است این‌گونه اقدامات، افزایش یابند.

وی تأکید کرد: توصیه مؤکید دین اسلام است که در هر کاری، از بیت‌المال حفاظت شود و در شاخص‌های مختلف کاری، صرفه‌جویی و جلوگیری از هدر رفت منابع، صورت گیرد که خوشبختانه اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان در این زمینه، انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه لرستان خسرو عزیزی مقام معظم رهبری انضباط مالی امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام والمسلمین امربه معروف و نهی از منکر انضباط مالی و اداری دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)

دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان "همیلتون هال" این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از "پولیتیکو"، دهها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه 1960 آن را اشغال کرده بودند.

یکی از دانشجویان معترض از پنجره بالکن فریاد زد: " تا کلمبیا به همه خواسته‌های ما نرسد، اینجا را ترک نخواهیم کرد."

 این خواسته ها شامل عدم سرمایه گذاری و تامین مالی از سوی شرکت های حامی یا شریک اسرائیل، افشای سرمایه گذاری های کلمبیا و حمایت از دانشجویان معترض و بازگرداندن دانشجویان تعلیقی و اخراجی است.

به گفته یکی از دانشجویان داخل ساختمان که نخواسته نامش فاش شود، دهها دانشجو و دو سرایدار هنگام تسخیر ساختمان در ساختمان بودند و سرایداران اندکی پس از ورود دانشجویان معترض، ساختمان را ترک کردند.

این اقدام بامداد امروز ( سه شنبه) یک روز پس از آن که دانشگاه کلمبیا دانشجویانی را که حاضر به ترک اردوگاه موسوم به همبستگی با غزه نبودند را به مدت دو هفته تعلیق کرد، آغاز شد. 

همزمان صدها دانشجو در مقابل ساختمان همیلتون، جایی که معترضان حقوق مدنی و ضد جنگ در سال 1968 تظاهرات کردند، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

این دانشجویان شعار "ببندش، تعطیلش کن!" را سردادند. 

معترضان بنری را از پنجره بالکن ساختمان همیلتون دانشگاه باز کردند که روی آن نوشته شده بود "ساختمان هند"، به افتخار "هند رجب" کودک 6 ساله ای که در شهر غزه و در پی بمباران اسرائیل کشته شد. این کودک یکی از 15 هزار کودکی است که از زمان آغاز تجاوز نظامی اسرائیل علیه غزه، در اثر حملات اسرائیل کشته شده اند.

یکی از دانشجویان از بالکن فریاد زد: "امروز ما این ساختمان را به احترام هند و هر شهید فلسطینی می‌گیریم." 

دانشجویان معترض همچنین تابلویی با کلمه "انتفاضه" که در زبان عربی به معنای قیام است، از قسمت بالاتری از نمای ساختمان آویزان کردند.


سخنگوی پلیس نیویورک گفت که نیروهای پلیس خارج از محوطه دانشگاه هستند، اما از اظهار نظر در مورد تعداد آنها و اینکه آیا آنها توسط دانشگاه مجوز ورود به محوطه را داشته اند یا خیر، خودداری کردند.

گروه "آپارتاید دایوست" دانشگاه کلمبیا ( گروهی که اعتراضات این دانشگاه را رهبری می کند) در پستی اینستاگرامی نوشت: " این اقدام در راستای جنبش‌های دانشجویی تاریخی 1968، 1985 و 1996 است که کلمبیا در آن زمان سرکوب کرد."

دانشجویان پس از ورود با ساختمان همیلتون درهای ساختمان را با گذاشتن میز و صندلی بستند. 

کارمندان دانشگاه گفتند که پس از درگیری با دانشجویان معترض، در نهایت معترضان اجازه دادند آنها ساختمان را ترک کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد