Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: داوطلبان عضویت در شورای شهر تا هفت روز آینده می‌توانند از طریق اپلیکشین موبایلی، رایانه، دفاتر پیشخوان به صورت غیر حضوری و یا حضوری در محل فرمانداری‌ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه تا ساعت ۱۸ امروز بیش از ۶۰ نفر از داوطلبان ثبت نام خود را انجام داده‌اند، افزود: ۲۷ نفر از داوطلبان به صورت غیر حضوری و ۳۳ نفر به صورت حضوری در فرمانداری‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: از تعداد کل ثبت نام‌های روز نخست ۱۰ درصد را بانوان و ۹۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

قاسم نژاد از داوطلبان خواست روش ثبت نام الکترونیکی را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: این روش از ایجاد تجمع در فرمانداری‌ها جلوگیری کرده و در راستای اجرای دستور العمل های بهداشتی است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: افرادی که ثبت نام غیر حضوری را انتخاب می‌کنند باید از فرمانداری شهرستان خود پیامک با محتوای تأیید ثبت نام دریافت کنند.

وی از افرادی که دغدغه توسعه مدیریت شهری را دارند درخواست کرد در این هفت روز جهت حضور در انتخابات شورای شهر ثبت نام به عمل آورند.

کد خبر 5167002

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود قاسم نژاد انتخابات شورای شهر و روستا ستاد انتخابات گیلان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها شهرستان کرج همدان سنندج ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی