Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:53:54 GMT

۳۰۹۴ جواز تاسیس در زنجان صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۹۰۵

۳۰۹۴ جواز تاسیس در زنجان صادر شده است

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه نهضت ساخت داخل از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای استان زنجان ۶۶ میلیون دلار برنامه‌ریزی شده بود که عملکرد استان زنجان تا پایان آذرماه سال جاری با ۲۴۵ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۲۶۶ پروانه بهره‌برداری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان داریم که ماهیت کارخانه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت زنجان گفت: این پروانه‌ها موجب اشتغال ۴۶ هزار نفر شده و اینکه حجم سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها با احتساب نرخ تعریف‌شده ارز در سامانه بهین‌یاب است.

فغفوری ابا بیان اینکه تعداد پروانه‌های برنامه‌ریزی شده برای سال جاری ۱۷۰ مورد بود که تاکنون ۱۷۰ مورد محقق شده است، ابراز داشت: حجم سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده در سال جاری ۵۸۵ میلیارد تومان بود.

وی ابراز کرد: سه هزار و ۹۴ جواز تاسیس و طرح توسعه با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۹۸ هزار و ۸۳۵ نفر داریم.

رئیس سازمان صنعتغمعدن و تجارت زنجان افزود: ۲۴ درصد جوازها منتج به صدور پروانه بهره‌برداری می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه فعال کردن ۳۰ واحد تعطیل برای استان زنجان در نظر گرفته شده بود که در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۰ واحد وارد چرخه تولید شده است، گفت: در سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

کد خبر 5167049

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال واحد های تولیدی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها شهرستان کرج همدان سنندج حجم سرمایه گذاری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند