Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از صعود با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شب عجیبی را در دیدار با یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. این بازی در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی در تورین ایتالیا برگزار شد که پورتو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی در این مسابقه هم در ترکیب اصلی تیم پورتو حضور داشت. او در نیمه نخست یک بار توپ را به تیرک دروازه یوونتوس زد و بار دیگر تیمش را به پنالتی رساند تا پورتو این نیمه را با برتری به رختکن برود و تا حد زیادی خیالش را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی راحت کند.

در دقیقه ۵۵ مسابقه اما طارمی با اعتراض بی مورد به تصمیم داور و شوت کردن توپ بعد از سوت، با کارت زرد دوم جریمه و از زمین مسابقه اخراج شد. برنامه‌های پورتو که نیمه دوم را هجومی و با فشار روی مدافعان یوونتوس آغاز کرده بود، با اخراج طارمی بر هم خورد. پورتو دست از حملات برداشت و عقب نشینی کرد در حالی که یوونتوس مدام بر فشار حملاتش می‌افزود.

در نهایت پورتو یک گل دیگر دریافت کرد و بازی به وقت‌های اضافه رفت. در وقت‌های اضافه سهم هر تیم یک گل شد و بازی به نتیجه ۳ بر ۲ به سود یوونتوس رسید اما در نهایت پورتو به دلیل قانون گل زده در خانه حریف (در مجموع تساوی ۴-۴) به مرحله بعد صعود کرد.

طارمی که با اخراجش تیم پورتو را تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا پیش برده بود، بعد از مسابقه از شدت هیجان، ناراحتی و یا خوشحالی در آغوش سرمربی پورتو اشک ریخت. وی سپس در جشن صعود بازیکنان پورتو حضور یافت.

طارمی پیش از این یک بار دیگر طعم اخراج با لباس پورتو را چشیده بود. او در دقیقه ۷۱ بازی با بنفیکا در هفته چهاردهم لیگ پرتغال با یک تکل خشن و دریافت کارت قرمز، از زمین اخراج شد و دیدار پورتو در نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال برابر اسپورتینگ لیسبون را از دست داد؛ دیداری که پورتو با نتیجه یک به ۲ شکست خورد و حذف شد.

مهاجم ایرانی پورتو بعد از اخراج مقابل بنفیکا از هواداران تیمش عذرخواهی کرده بود:

««از همه همبازیانم، کادر فنی و همه هواداران پورتو و تیم داوری به دلیل کارت قرمزی که دریافت کردم، عذرخواهی می‌کنم. قصد من این بود که توپ را بزنم و هرگز نمی‌خواستم به بازیکن بنفیکا آسیب بزنم. بسیار ناراحت هستم.»

طارمی یکی، دو بار دیگر هم به دلایل مختلف از جمله از دست دادن موقعیت‌های گل از هواداران پورتو عذرخواهی کرده بود اما در پایان بازی با یوونتوس پیام متفاوتی را منتشر کرد.

مهاجم تیم ملی ایران این بار به جای عذرخواهی، به صعود پورتو پرداخت و با دو کلمه «Parabens fc prt » (تبریک پورتو) به بازی با یوونتوس واکنش نشان داد. این پیام کوتاه هم با استقبال زیادی از هواداران پورتو مواجه شد و بازتاب و باز نشر زیادی در فضای مجازی داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار لژیونرها لژیونر پرسپولیسی مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به فاصله چند ساعت بعد از اینکه ژاوی با ‏اینکه گفته بود تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند در این تیم ‏ماندگار شد، اتفاق مشابهی در باشگاه پرتغالی پورتو رخ داد. ‏

بنابر روایت ورزش سه، سرجیو کونسیسائو هم قرار بود امسال تابستان از پورتو جدا شود، ‏درحالی‌که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ولی ساعتی پیش ‏کونسیسائو با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را سه ساله تمدید ‏کرد. به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۸ سرمربی پورتو خواهد بود. ‏

دیروز رسانه‌های پرتغالی گفتند ماندگار شدن یا جدا شدن کونسیسائو ‏به نتیجه انتخابات ریاست باشگاه پورتو بستگی دارد. پینتو داکاستا، ‏رئیس پورتو، گفت اگر او در انتخابات برنده شود کونسیسائو خواهد ‏ماند. ولی امروز درحالی‌که هنوز انتخابات باشگاه برگزار نشده قرارداد ‏این مربی پرتغالی سه ساله تمدید شد. ‏

رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با سرمربی این تیم گفت: "با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کارهایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است".‏

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: "می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم". ‏

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899583

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد