Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:22:13 GMT

۳ خبر انتظامی از شمال آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۹۶۵

۳ خبر انتظامی از شمال آذربایجان غربی

فرمانده هنگ مرزی پلدشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش ماموران  این هنگ و همکاری ماموران منابع طبیعی این شهرستان ۲۵۰ اصله درخت را از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد درستی اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین با همکاری ماموران اداره برق و ماموران هنگ مرزی، هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این راستا نیز ۲ نفر متهم دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی چالدران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان، اقدامات پلیسی جهت شناسایی سارق یا سارقان در دستور انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد گلوانی از دستگیری سارق این پرونده ها در کمترین زمان خبر داد و اظهار کرد: این سارق به ۶ فقره سرقت از منازل، مغازه و موتور سیکلت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: این فرد بعد از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اظهار داشت: اموال کشف شده نیز بعد از طی مراحل قانونی و قضایی به مال باختگان بازپس داده خواهد شد.

شهرستان چالدران و پلدشت شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سرقت منابع طبیعی و آبخیزداری چالدران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلدشت ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سرقت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی سرقت منابع طبیعی و آبخیزداری چالدران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلدشت ارز دیجیتال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران