Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:33:28 GMT

هرمزگانی ها درغم استاندار فقید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۰۳۴

هرمزگانی ها درغم استاندار فقید

کرونا دریکسال اخیر که آمده دست بردار نیست و همچنان با گرفتن جان انسانها می تازد و درگذشت استاندار سابق هم براثر ابتلا به این بیماری و از کار افتادن کلیه هایش بود که پس از یک هفته مقاومت جان به جان تسلیم کرد که امیدواریم همزمان با مبعث حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) روح این خدمتگزار خدوم با حضرت محشور گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی فوت جادری مردم و مسوولان با انتشار پیام های تسلیت در شبکه های اجتماعی و رسانه ها یاد و خاطره و خدمات وی به این استان که به مدت چهار سال استاندار هرمزگان در دولت یازدهم بود را گرامی داشتند.

او سیزدهمین استاندار هرمزگان پس از انقلاب بود که بواسطه ریاستش بر ستاد روحانی در خوزستان، ۴ ماه پس از رسیدن روحانی بر مسند ریاست جمهوری به عنوان استاندار در هرمزگان به کار گمارده شد و اولین تصویری خندان از او برای مردم هرمزگان مخابره شد.

او برای مردم هرمزگان یادآور مقتدایی، استاندار موفق دو دهه پیش بود و همین تبار سبب شد تا او بتواند بهتر در فراز و فرودهای هرمزگان با طبع مردم عیاق شود و از ظرفیت عواطف انسانی نیز در مدیریت کلان استان بهره بگیرد. چه آنجا که برای واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی در جاده شیراز زار زار گریه کرد و چه آنجا که سر دیگ نذری امام حسین (ع) برای مردم عدس پلو می‌کشید.
 
ایشان از هر هرمزگانی بیشتر در ماجرای پارسیان و قضایای الحاق ایستاد و با وجودی که توصیه‌هایی اکیدی به او برای عدم دخالت در آن ماجرا شده بود اما جانب مردم را گرفت و طی چند نوبت سفر به پارسیان، سبب حفظ تمامیت هرمزگان در آن روزهای پر التهاب شد و پیام‌های روشنی از پارسیان در آن روزها به استان متعرض مخابره کرد واجازه نداد جغرافیای هرمزگان تغییر کند.

جادری که باور را به جوانان هرمزگانی فهماند و در رفاقت برای رفقایش کم نگذاشت. او در میدان دادن به نیروهای هرمزگانی نیز زیر و رویی نداشت و از انتصاب نیروهای توانمند هرمزگانی در مناصب مختلف استان، حمایت کرد و حتی در میان معاونان خود نیز حاضر نشد تا گزینه‌هایی از دیگر استان‌ها را در این منصب‌ها بپذیرد.

استاندار هرمزگان با صدور  اطلاعیه ای  اعلام کرد: دکتر جادری با سوابق طولانی خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله به عنوان نماینده مردم خوزستان در ادوار مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان در دولت یازدهم، خدمات ماندگاری را از خود بر جای گذاشت که تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

دکتر فریدون همتی دراین اطلاعیه اضافه کرد: خبر ناگوار درگذشت دکتر جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید، مصیبت درگذشت دکتر جاسم جادری را به مردم شریف استان های هرمزگان و خوزستان و همچنین خانواده محترم، همسر و فرزندان بزرگوار ایشان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر را مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پی درگذشت استاندار سابق هرمزگان با صدور اطلاعیه اعلام کرد: با کمال تاسف و تاثر خبر ارتحال برادر خدوم، استاندار سابق هرمزگان جناب آقای دکتر جادری (ره) را دریافت کردم ،این مصیبت مولمه را به بیت شریف ایشان و به مردم شریف هرمزگان و خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات را از خدای متعال خواستارم

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده دراین اطلاعیه افزود: مردی که در طول عمر خدمتی خود در استان هرمزگان منشاء خدمات و برکات ارزشمندی برای مردم شریف استان بوده و حسن خلق و ارتباط حسنه وی با مردم از اذهان محو نخواهد شد.

همچنین نمایندگان فعلی و ادوار مختلف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز پس از اطلاع از فوت استاندار سابق هرمزگان با صدور پیام های جداگانه این ضایعه تسلیت گفته و یاد وخاطره خدمات ایشان در طول چهار سال استانداری هرمزگان را گرامی داشتند.

مردم استان بویژه دوستان و مسوولان استان هرمزگان هم که حدود ۴سال با ایشان همکاری کرده و در مسوولیت های مختلف بوده و هستند فوت ناگهانی جاسم جادری استاندار فقید این استان درشبکه های اجتماعی هم را تسلیت گفتند.

جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان متولد ۱۳۳۶، سه دوره نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته براثر ابتلا به کرونا و از کار افتادن کلیه هایش و ایست قلبی پس از چند روز بستری جان خود را از دست داد.

درپی پیروزی دکتر روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، جادری که مسوول ستاد انتخابات وی در خوزستان بود به عنوان استاندار هرمزگان به مدت چهارسال از سال ۹۲تا ۹۶ منصوب کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت ویروس کرونا هرمزگان بهداشت و سلامت اخبار کنکور استاندار سابق هرمزگان استاندار هرمزگان جاسم جادری برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد