Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزی گفت: نقش موثر بسیجیان در مقابله با کرونا بسیار زیاد بود و پایگاه های مقاومت در سخت ترین شرایط پای منافع ملت و مصالح کشور ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: پایگاه های مقاومت ماموریت های متعددی را عهده دار هستند به طوری که در سخت ترین شرایط پای منافع ملت و مصالح نظام در صحنه برای خدمت حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش بسیج در ایام کرونا افزود: در شرایط کرونا پایگاه های مقاومت، خانه به خانه تیم های پزشکی را هدایت می کردند و در تامین سلامت مردم تلاش داشتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و محرومیت زدایی و همچنین در حوزه های مختلف پای کار هستند در حالی که سالانه پنج میلیون تومان به هر پایگاه مقاومت اعتبار داده می شود.

گودرزی عنوان کرد: در پیشنهادی گفته شد که حتما این رقم در بودجه سنواتی که به تایید ستاد کل نیروهای مسلح می رسد، جزء اجتناب ناپذیر تعریف شود و تخصیص آن صد در صد باشد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این مبلغ در برابر هزینه هایی که یک پایگاه مقاومت دارد، رقمی نیست و از این جهت است که  همراهی کرده باشیم با این مجموعه ها که همیشه در کنار مردم، نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پایگاه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو