Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از اخطار به باشگاه‌های فاقد مجوز بولینگ استان خبر داد. - اخبار استانها -

احمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: طی سال گذشته مسابقات رده‌بندی بولینگ، بیلیارد و بولس در استان برگزار شده است؛ همچنین رقابت‌های لیگ و انفرادی در سطح خراسان رضوی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 99 با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، به اندازه 10 سال در رشته بولینگ، بیلیارد و بولس رویدادهای مختلف انجام شده و طبق اعلام مسئولین فدراسیون، هیئت خراسان رضوی به عنوان یکی از هیات‌های نمونه کشور معرفی شده است.

سلطانی درباره فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در رشته بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: یک منشور اخلاقی در 8 بند تدوین شده و برای باشگاه‌ها ارسال کرده‌ایم؛ همچنین کمیسیون‌های فرهنگی، کمیته فرهنگی و کمیته بسیج با حضور ورزشکاران راه‌اندازی شده است؛ با حضور ورزشکاران این هیئت، چند هزار بسته غذایی در قالب طرح مواسات در بین نیازمندان توزیع کرده‌ایم.

آشفته‌ بازاری به نام فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ وزارت ورزش چه می‌کند؟روایت رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد قزوین از فشارهای وارده از سوی فدراسیون/ در انتظار تصمیم‌ مراجع نظارتیجوابیه فدراسیون بولینگ و بیلیارد به اظهارات رئیس هیئت استان بوشهر

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با بیان اینکه حدود 70 باشگاه در سطح استان فعالیت دارند، گفت: به باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند مهلتی داده شده تا با انجام اقدامات لازم، این جواز را دریافت نمایند و به فعالیت بپردازند، در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به فعال شدن کمیته بانوان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی، اظهار داشت: این کمیته تحت نظر یکی از ورزشکاران تحصیل کرده این رشته آغاز به کار کرده است و امیدواریم شاهد نتایج مثبتی در بحث حجاب و اخلاق مداری در کنار فعالیت‌های ورزشی باشیم.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بولینگ و بیلیارد بیلیارد و بولس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز