Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:44:15 GMT

۱۶۰۰ بسته معیشتی در گناوه بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۲۷۷

۱۶۰۰ بسته معیشتی در گناوه بین نیازمندان توزیع شد

 به گزارش ایرنا ، مدیر اجرایی ستاد فرمان امام (ره) استان بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت:  در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته ارزاق در کشور توزیع شده که سهم استان بوشهر ۱۰ هزار بسته است و بین خانوارهای کم درآمد و آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود.  

محمدحسن تقی‌زاده افزود: پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در شهرستان بوشهر آغاز شد و در شهرستان گناوه به عنوان اولین شهرستان استان بوشهر با مشارکت خیرین و موسسه‌های خیریه ۲ برابر آنچه که پیش بینی شده بود، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سیاست و برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استفاده از مشارکت‌های مردمی است و هر شهرستانی از استان بتواند دراین زمینه بیشتر حضور داشته باشد، سهمیه بیشتری از این ستاد دریافت خواهد کرد.

فرماندار گناوه گفت: مردم این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا در کنار مسئولان به نیازمندان و آسیب دیدگان کمک کردند و خوش درخشیدند.  

غلامرضا مهرجو افزود: بازاریان این شهرستان در ابتدای شیوع کرونا که در آستانه نوروز قرار داشتند و بهترین زمان برای کسب و کار آنان بود، مغازه‌های خودرا تعطیل و در کمک‌های مومنامه مشارکت کردند.  

وی گفت: با توجه به اینکه ۸۵ درصد شغل عمده مردم  این شهرستان اقتصادی مرتبط با دریا است در زمان شیوع کرونا به رغم اینکه  بیشترین آسیب را دیدند اما داوطلبانه با تعطیل کردن مغازه های خود در کشور زبانزد عام وخاص شدند.        

امام جمعه گناوه گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب از سال گذشته در سراسر کشور اجرایی شد که در این شهرستان نیز برنامه‌های متعددی برگزارشد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی با تبریک سالروز مبعث حضرت محمد (ص) افزود: مردم ایران اسلامی با تاسی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) و اطاعت از رهبر معظم انقلاب، درکمک های مومنانه بی نظیر مشارکت کردند.

وی گفت: این شهرستان در اواخر سال ۹۸ که  آماده استقبال از مسافران نوروزی بود و برای بازاریان بهترین زمان درآمدزایی بود،  ویروس کرونا شیوع پیدا کرد که با تعطیل کردن مغازه‌های خود به کمک نیازمندان شتافتند و این حرکت آنان الگویی برای بازاریان کشور شد.

وی اظهارکرد: خیرین و بازاریان شهرستان کمک‌های بی نظیری به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در یک سال اخیر کردند که زبان از بیان آن قاصر است.  

امام جمعه گناوه افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از بدو تاسیس در همه عرصهها در کنار محرومان و نیازمندان بوده‌ و خدمات شایانی به این قشر ارایه کرده‌است.

وی یادآورشد: بسته‌ های معیشتی پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان توسط گروه‌های جهادی این شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده در سالروز بعثت حضرت محمد(ص) از بزرگ ترین اعیاد مسلمان جهان با مراجعه به منازل آنان توزیع می‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بسته حمایتی بوشهر گناوه بنیاد برکت همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی بوشهر گناوه بسته حمایتی بوشهر گناوه بنیاد برکت همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار