Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز مهدوی در خصوص روز نخست ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: در روز نخست در مجموع ۲۰ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت نام کردند که ۱۲ نفر به صورت غیر حضوری و ۸ نفر نیز به صورت حضوری بود.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۲ ثبت نام قطعی شده است و ثبت نام ۸ نفر نیز در حال بررسی است و آمار قطعیت ثبت نام این افراد فردا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه از هشت نفر ثبت نام کننده حضوری، ۲ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند، اضافه کرد: میانگین سنی افراد بین ۴۰ تا ۵۰ سال است و هیچ کدام از ثبت نام کنندگان روز نخست از اعضای ادوار شورا نبوده و همگی چهره‌های جدید هستند.

مهدوی تاکید کرد: برای داوطلب شدن در انتخابات شوراهای شهر این دوره ضرورتی برای حضور در فرمانداری نیست و در صورت ثبت نام الکترونیکی بعد از بررسی، قطعیت ثبت نام اعلام خواهد شد.

کد خبر 5167041

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تبریز بهروز مهدوی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیراز انتخابات شورای شهر و روستا شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات 1400 عکس استانها شهرستان کرج سنندج زلزله ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان به‌دنبال تحقق چهار مسئله شهری از جمله فاز نخست خط دو متروی اصفهان، افتتاح بخشی از رینگ چهارم و پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا هستیم تا بتوانیم به معنای واقعی شعار « اصفهان من، شهر زندگی» را محقق کنیم.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: در حال حاضر اولویت نخست من در شورا توجه به مسائل مدیریت شهری و تلاش برای رفع مشکلات زیست‌محیطی شهر است.

وی با بیان اینکه به عنوان منتخبان مردم در شورا و خادمان آن‌ها در مدیریت شهری باید پاسخگوی مشکلات شهروندان باشیم، افزود: بی‌شک جاری بودن آب در زاینده‌رود تأثیر بسزایی در طراوت هوای شهر اصفهان دارد، بنابراین از هیچ تلاشی برای جریان دائمی آب در این رود فروگذار نیستیم.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان به‌دنبال تحقق چهار مسئله شهری از جمله فاز نخست خط دو متروی اصفهان، افتتاح بخشی از رینگ چهارم و پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا هستیم تا بتوانیم به معنای واقعی شعار «اصفهان من، شهر زندگی» را محقق کنیم.

شریعتی گفت: با توجه فرصت باقی مانده از زمان فعالیت مدیریت شهری ششم، دغدغه ما جمع‌بندی پروژه‌های شاخص در شهر اصفهان است که باید روند تکمیل آن‌ها تسریع شود؛ اولین موضوع در مورد اتمام فاز نخست خط دو متروی اصفهان است تا هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه به مسائل زیست‌محیطی از جمله حفظ نگهداری فضای سبز شهر اصفهان، همچنین پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا از دیگر اولویت‌های من در شورای اسلامی شهر است.

کد خبر 747942

دیگر خبرها

  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود