Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل مشخص شدند.

بر این اساس AFC، عربستان را به عنوان میزبان بازی‌های گروه‌های A و C و D، هند را به عنوان میزبان بازی‌های گروه E و امارات را هم به عنوان میزبان بازی‌های گروه B انتخاب کرده است تا ایران میزبانی مسابقات گروهی این فصل را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تیم پرسپولیس باید راه هند شود، تراکتور راهی امارات خواهد و استقلال و فولاد (در صورت راهیابی) در عربستان به مصاف رقبا خواهند رفت.

هم‌چنین در منطقه شرق هم میزبان سه گروه مشخص شده که هر سه در کشور تایلند برگزار خواهند شد.

258 251

کد خبر 1494588

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال باشگاه فولاد خوزستان باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک