Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر اشتاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرهای شمالی استان در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف و باران بودند که علاوه بر پلدشت، در شهرستان ماکو ۱۲ و در چالدران هفت میلی‌متر بارش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در شهرهای جنوبی و مرکز استان نیز بارندگی هایی رخ داده، بیان کرد: از ساعات نخست بامداد امروز، سه میلی‌متر بارش در ارومیه و حدود یک میلی‌متر در شهرهای جنوبی استان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد:  امروز و فردا، بارش‌ها تداوم دارد و نوع بارش‌ها از فردا، جمعه به برف تغییر می کند.

اشتاد اظهار کرد: از آخر وقت فردا، جمعه نیز سامانه از استان خارج می شود و توده هوای سرد در استان حاکم خواهد شد.

وی درباره دمای مناطق مختلف استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت، چالدران با دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین و پلدشت با مثبت ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند و دمای مرکز استان، ارومیه نیز بین چهار و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شد.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی دارای سالانه ۴۰۰ میلی‌متر بارش بوده و جزو استان‌های پر آب کشور است.

برچسب‌ها چالدران ایرنا ارومیه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالدران ایرنا ارومیه چالدران ایرنا ارومیه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اخبار کنکور آذربایجان غربی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان