Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست شورای ادرای بخش چاروسا با قدردانی از مسئولانی که برای توسعه و عمران قلعه رئیسی خدمت می‌کنند اظهار کرد: این مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید به وعده‌های مسئولان اعتماد کرد معاون استاندار هم اعتبارات خوبی برای این سفر اخذ کردند.

وی با اشاره به سختی‌های کنونی از جمله کرونا و تحریم با بیان این که کار تعطیل نشده  خدمت در کشور همچنان ادامه دارد تصریح کرد: مردم و مسوولان باید همراه و متحد باشند و مشکلات و سختی‌های کار را متقابلا درک کرده تا همراه با هم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر و برجسته استان از جمله سرمایه بی‌بدیل انسانی باید از این سرمایه‌های به خوبی استفاده کرد.

وی به امنیت و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: بخش و شهرستان و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج برای امنیت هر چه بیشتر در این منطقه اقدام کنند نباید اجازه دهیم که امنیت استان زیر سوال برود باید سریع با افراد متخلف برخورد کرد در شان جامعه ما نیست که عده ای با امنیت بازی کنند.

وی با انتقاد از معارضاتی که در استان و در پروژه‌ها وجود دارد آن را برای استان و برای فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد یک عیب دانست و گفت: باید همه کمک کنند تا این عیب بزرگ در استان برطرف شود چرا باید در هر جایی که بنای کار است معارضی سر بر آورد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی