Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:51:51 GMT

لوو کوتاه آمد؛ دو ستاره با تجربه به یورو می روند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۴۵۳

لوو کوتاه آمد؛ دو ستاره با تجربه به یورو می روند

کیکر مدعی شد متس هوملس و توماس مولر برای حضور در رقابت‌های یورو به اردوی تیم ملی آلمان دعوت خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و حذف ناباورانه تیم ملی آلمان در مرحله گروهی مسابقات انتقادات زیادی نسبت به بازیکنان این تیم مطرح شد؛ موضوعی که دامن ستاره‌های باتجربه مانشافت را گرفت و باعث شد یواخیم لوو دست به یک خانه تکانی بزرگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی آلمان در آن مقطع ستاره های با تجربه خود مثل توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ را کنار گذاشت و به جای آنها از بازیکنان جوان آلمانی دعوت کرد تا به نوعی آغاز کننده یک تغییر نسل در تیم ملی آلمان باشد.

 

 

 

 

با این وجود عدم دعوت این بازیکنان نیز نتوانست تیم یواخیم لوو را به سمت موفقیت هدایت کند و آلمان در یکی دو سال اخیر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است که شاید اوج آنها به شکست تحقیر کننده آنها در لیگ ملت ها مقابل اسپانیا باز می گشت.

 

همه این مسائل باعث شد که در ماه‌های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال بازگشت توماس مولر، متس هوملس و ژروم بواتنگ به اردوی مانشافت مطرح شود. در همین ارتباط کیکر اکنون مدعی شده که مولر و هوملس اکنون در آستانه بازگشت به تیم ملی آلمان قرار گرفته اند و به طور قطع در رقابت‌های یورو حاضر خواهند بود.

بروسیا دورتموند متس هوملس یوواخیم لوو توماس مولر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند متس هوملس یوواخیم لوو توماس مولر تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان توماس مولر متس هوملس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در انتخاب جانشین توماس توخل برای فصل آینده به بن‌بست رسیده است. رالف رانگنیک هم مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان در تیم فعلی خود ماندگار شد و به باواریایی‌ها جواب رد داد.

توماس هیتسلسپرگر، ملی‌پوش سابق آلمانی، در پستی از مدیران بایرن و نحوه رفتار آنها برای یافتن و به توافق رسیدن با مربی جدید انتقاد کرد. او نوشت: «من نمی‌فهمم چرا افراد در بايرن اینقدر احساس مسئولیت می‌کنند که حتما باید اطلاعاتی درباره مربی ارائه دهند و حتی با نامزدهای ممکن صحبت کنند. هاینر رئیس باشگاه است، اولی هوینس رئیس افتخاری است. مکس ایبرل مدیر ورزشی است و بنابراین او مسئول است، هیچکس دیگری مسئول انتخاب مربی نیست جز او.»

عصر سه‌شنبه هربرت هاینر توافق با رانگنیک را تایید کرده بود و در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما در حال مذاکره خوبی با رالف رانگنیک هستیم و توافق نزدیک است.» یان کریستن درسدن، مدیر عامل باشگاه هم در همان روز گفت: «به‌زودی تصمیم خواهیم گرفت، مربی جدید خیلی زود معرفی می‌شود.»

چهار روز قبل هم هوینس تایید کرده بود که رانگنیک گزینه نهایی آنهاست و در یک مصاحبه قبل‌تر هم از توماس توخل، سرمربی فعلی، انتقاد کرده بود که حواشی زیادی را به وجود آورد و گفته می‌شود این حواشی در پاسخ منفی رانگنیک تاثیرگذار بوده است، چراکه سرمربی اتریش با دیدن این حواشی تصمیم گرفته کار کردن تحت فشار در بایرن مونیخ را قبول نکند.

دیگر خبرها

  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)