Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خودرو‌های برقی فشاری به شبکه برق کشور وارد نمی‌کنند.» سخنگوی صنعت برق کشور با بیان این جمله گفت: این خودرو‌ها به صورت شبانه و زمانی که بار مصرفی کمتر است، شارژ می‌شوند و ما متناسب با توسعه این خودرو‌های برقی و مراکز ایستگاه شارژ زیر ساخت‌های آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سوال که آیا خودرو‌های برقی موجب فرسودگی شبکه برق کشور می‌شوند یا خیر؟ گفت: این خودرو‌ها به صورت تدریجی راه اندازی می‌شوند و ما متناسب با توسعه این خودرو‌های برقی و مراکز ایستگاه شارژ زیر ساخت‌های آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق کشور ادامه داد: به طور کلی این خودرو‌ها از نظر اقتصادی به صرفه هستند و این خودرو‌ها به صورت شبانه و زمانی که بار مصرفی کمتر است، شارژ می‌شوند و بنابراین فشاری به شبکه برق کشور وارد نمی‌کنند.

وی بیان کرد: ما آمادگی این را داریم که با بخش خصوصی برای راه اندازی ایستگاه‌های شارژ همکاری لازم را داشته باشیم.

رجبی مشهدی افزود: در حال حاضر ما در کشور دو ایستگاه شارژ یکی در برج میلاد تهران و یکی هم در مشهد راه اندازی کرده‌ایم، اما در کل باید خودرو و موتورسیکلت‌های برقی افزایش پیدا کنند.

به گفته این مقام مسئول در حوزه تولید خودرو‌های برقی در کشور مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به مزیت‌های استفاده از برق به جای سوخت فسیلی در سبد سوخت و انرژی کشور گفت: براین اساس آلودگی‌های هوا برطرف می‌شود و خطر آتش سوزی خطوط گاز که ممکن است در حوادث موجب آتش سوزی شود از بین می‌رود و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می‌یابد.

رجبی مشهدی در پایان با بیان اینکه امیدواریم این طرح تحقق یابد تا کشور بتواند از مزیت صنعت برق استفاده کند، یادآور شد: بخشی از زیرساخت‌ها برای این پیشنهاد آماده شده و بخش دیگر هم باید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: دوگانه سوز کردن خودرو‌های شخصی با دو میلیون تومان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: خودرو برقی اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو برقی خودرو های برقی شبکه برق کشور خودرو ها صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)