Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رقابت‌های روز نخست تورنمنت بین‌المللی ترکیه در رده سنی بزرگسالان با حضور ۳ نماینده ایران برگزار شد که در نهایت زهرا پوراسماعیل مدال طلا را به دست آورد و پریسا جوادی صاحب گردن آویز برنز شد. 

زهرا پوراسماعیل پس از کسب مدال طلای این رقابت‌ها در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خداراشکر چون رنک خیلی خوبی داشتم و در این بازی رنک دوم برای من بود، اولین بازی استراحت خوردم و بعدش سه بازی داشتم که اولین بازی با ترکیه بود، دومی با نروژ و در دیدار سوم با اسپانیا بازی داشتم که خداراشکر توانستم هر سه بازی را با اختلاف پیروز باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور اسماعیل افزود : من آخرین باری که مدال طلا گرفتم مسابقات نوجوانان آسیایی بود و بعد از اینکه وارد بزرگسالان شده بودم متاسفانه تنها مدال در بزرگسالان غیر از تورنمنت ها، این بود که برنز آسیایی داشتم و خیلی وقت بود که به فینال راه پیدا نکرده بودم ولی خب این مسابقات توانستم که قهرمان بشم و از این بابت یک حسی هست که واقعا قابل توصیف نیست و واقعا خوشحال شده بودم.

این قهرمان در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت : این تورنمنت ترکیش اوپن هر سال برگزار می شود و سطح مسابقات با اینکه یک سال و نیم می شود که به دلیل ویروس کرونا همه از مسابقات دور بودند ولی واقعا همه خوب بودند و سطح مسابقات واقعا بالا بود.

پوراسماعیل در پایان گفت: وقتی طلای این رقابت ها را گرفتم قطعا از خودم راضی ام، چون من تمام توان خودمو برای موفقیت در این رقابت ها گذاشته بودم.

میتوانستم نتیجه بهتری بگیرم /سطح مسابقات بسیار بالا بود

رقابت‌های روز نخست تورنمنت بین‌المللی ترکیه در رده سنی بزرگسالان با حضور 3 نماینده ایران برگزار شد که در نهایت زهرا پوراسماعیل مدال طلا را به دست آورد و پریسا جوادی صاحب گردن آویز برنز شد. 

پریسا جوادی بعد ازکسب مدال برنز این رقابت‌ها در گفتگویی با روابط عمومی هیات تکواندو مازندران اظهار داشت: بعد از دو سال دوری، امروز توانستم بعد از چهار تا بازی، مدال برنز بگیرم. 

جوادی در خصوص مسابقات امروزش گفت و افزود: دو بازی اولم با ترکیه بود و بازی سوم با مارتا گومز از اسپانیا و بازی چهارمم هم با نماینده موروکو بود. 

وی ادامه داد : میتوانستم نتیجه بهتری بگیرم ولی متاسفانه در راند طلایی به ووسو کیو بازی را واگذار کردم. 

این قهرمان مازندرانی بیان داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنای خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند. 

جوادی در پایان گفت: امیدوارم در مسابقات آینده بتوانم نتایج بهتری بگیرم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رقابت ها سطح مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز