Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@08:15:32 GMT

سه ایرانی در جمع بهترین لژیونرهای هفته آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۵۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای اف سی) در تازه‌ترین نظرسنجی خود به انتخاب برترین لژیونر هفته آسیا پرداخت که سه بازیکن ایرانی در این فهرست قرار گرفتند.

سردار آزمون مهاجم تیم زنیت، کریم انصاری فرد مهاجم تیم آ. اک یونان و اللهیار صیادمنش بازیکن تیم زوریا اوکراین بازیکنانی هستند که در این نظرسنجی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون برابر روبین کازان خوش درخشید. وی در ۹۰ دقیقه این دیدار یک گل زد و ۱۱ دوئل موفق، ۸۶ درصد دقت پاس را از خود به ثبت رساند.

الهیار صیادمنش نیز برابر لویو عملکرد درخشانی داشت. وی در ۴۵ دقیقه این بازی ۲ گل و ۷۱ درصد دقت پاس را به ثبت رساند.

انصاری فرد در بازی برابر آپولون در ۹۰ دقیقه ۲ گل زد و ۸۱ درصد دقت پاس را به ثبت رساند. وی در بازی برابر ولوس هم خوش درخشید و در ۸۴ دقیقه ۳ پاس گل و ۱۲ دوئل موفق را ثبت کرد.

سام کر بازیکن استرالیایی چلسی، کیتلین فورد بازیکن استرالیایی آرسنال، محمود وعدی بازیکن فلسطینی تیم پیرامید مصر، موسی آل تمری بازیکن اردنی تیم اوه لوون، گول ژیگیت آلیکولو بازیکن قرقیزستانی کایرات آلماتی، هریس وتر بازیکن استرالیایی استوک سیتی و جونیا ایتو بازکین ژاپنی کی‌آر سی جنک دیگر بازیکنان حاضر در این نظرسنجی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال آسیا سردار آزمون کریم انصاری فرد الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال