Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلیزاده از حضور فعال انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان گیلان در امور خیریه خبر داد و گفت: تمامی دانش‌آموزان مدارس استثنایی گیلان تحت پوشش خدمات رایگان دندانپزشکی قرار دارند.

«عظیم قلی‌زاده شفتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کارگروه خیریه انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان گیلان در امور خیریه و کمک به کودکان استثنایی، بدسرپرست و بی‌سرپرست تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است اظهار داشت: تمامی دانش‌آموزان مدارس استثنایی گیلان تحت پوشش خدمات رایگان دندانپزشکی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان گیلان از افتتاح مطب انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان خبر داد و عنوان کرد: این مراسم با حضور نمایندگانی از معاونت درمان، بهزیستی، اداره کار، انجمن دندانپزشکان عمومی و نیز کانون عالی صنفی کارفرمایی استان گیلان برگزار شد. 

 

قلیزاده هدف از تأسيس اين مکان را هم برشمرد و در تشریح این مطلب عنوان کرد: کمک به کاهش و رفع معضلات بهداشت دهان و دندان کودکان معلول و نیازمند و اعتلای جايگاه آن‌ها در جامعه و همچنین آگاه‌سازی و آشنائی جامعه و خانواده‌ها با مسايل و مشکلات معلولين از جمله اهداف تاسیس مطب انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان محسوب می‌شود.

 

وی گیلان را نخستین استانی که تمامی دانش‌آموزان مدارس استثنایی آن تحت پوشش خدمات رایگان دندانپزشکی قرار دارند اعلام کرد و افزود: علاوه بر این‌ها، گیلان نخستین استانی در کشور است که در آن تمام خدمات دندانپزشکی به کودکان کار، بی‌سرپرست، بد سرپرست و دارای معلولیت ذهنی و جسمی تحت پوشش بهزیستی گیلان از سوی این انجمن صنفی به شکل رایگان ارائه می‌شود.

 

رییس انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان گیلان با تاکید بر اینکه تداوم ارائه خدمات منوط به اعطای مجوزهای لازم از سوی معاونت درمان است ابراز داشت: امیدوارم که با محقق شدن این امر و با همکاری مسئولان مربوطه، درمان‌های خیریه در دفتر کانون و نیز از طریق کلینیک‌های سیار بدون مشکل انجام بشود. 

 

قلیزاده انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان گیلان را مجموعه‌ای که برای گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه خود آمادگی کامل دارد دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم باراه‌اندازی مطب انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان گیلان شاهد استمرار در فرآیند رفع مشکلات مردم به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر جامعه و استان گیلان باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، مطب خیریه انجمن صنفی کارفرمایی دندانپزشکان استان گیلان در راستای اهداف خیرخواهانه و با هدف حمایت از 8 هزار کودک تحت پوشش بهزیستی و مدارس آموزش استثنایی استان پنجشنبه گذشته در مراسمی با حضور مسولان و خیران سلامت استان گیلان در مدرسه باغچه‌بان رشت افتتاح شد.

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: دندانپزشکی معلولان معلولان گیلانی بهزیستی گیلان تمامی دانش آموزان مدارس استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار