Web Analytics Made Easy - Statcounter

محفل انس با قرآن کریم و اهل البیت(ع) همزمان با شب بعثت حضرت رسول(ص) در شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خور و بیابانک با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اهل البیت(ع) در این شهرستان گفت: این برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با شب بعثت حضرت رسول(ص) با حضور شخصیت های قرآنی استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مهدی سلیمان پور» افزود: این رویداد فرهنگی و قرآنی با همکاری مشترک موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن الائمه(ع) استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خور و بیابانک برگزار شد که بازتاب خوبی برای مردم این شهرستان داشته است.

 

وی با بیان اینکه سید ناصر رضوی، مسعود نیک دستی قاری و  موسی معتمدی حافظ کل قرآن در این مراسم اجرای برنامه داشتند، تصریح کرد: حضور شخصیت های برتر جهانی در شهرستان ها و اجرای فعالیت به توسعه و ترویج این دسته از فعالیت های و همچنین الگودهی به علاقه مندان این عرصه خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خور و بیابانک با بیان اینکه جامعه به فعالیت های فرهنگی و قرآنی نیاز دارد، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فعالان قرآنی در این شهرستان فعالیت هایی در این زمینه داشته اند که برگزاری این برنامه نقش کاربردی در انجام فعالیت های قرآنی داشته است.

 

حجت الاسلام یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به نمایندگی از این اداره کل در مفل انس با قرآن و عترت حضور داشت.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوروبیابانک محفل قرآنی اصفهان خور و بیابانک انس با قرآن برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان