Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:04:01 GMT

پخت و توزیع۱۰ هزار قرص نان بین نیازمندان لنده

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۶۶۹

پخت و توزیع۱۰ هزار قرص نان بین نیازمندان لنده

همزمان با عید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بیش از ده هزار قرص نان محلی به همت بسیج خواهران سپاه لنده بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنج شنبه(۲۱ اسفند) همزمان با عید سعید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و به همت پایگاه های مقاومت بسیج حوزه حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه لنده بیش از ده هزار قرص نان محلی به همت بانوان جهادگر این پایگاه ها پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) خواهران سپاه ناحیه لنده در بحث کمک های مومنانه و تولید ماسک در یک سال گذشته اقدامات اساسی در جهت تولید و توزیع ماسک در سطح شهرستان لنده داشته است.

 

هفته گذشته نیز بیش از ده هزار قرص نان با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده برای مردم زلزله زده سی سخت تهیه و تامین کردند.

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید مبعث هزار قرص نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان