Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-از ابتدای شیوع کرونا، 138542 نفر در بوسنی و هرزگوین به کرونا آلوده شده اند و 5345 نفر در نتیجه بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند.
به گزارش آریا؛ خبرها از افزایش دوباره مبتلایان به ویروس کرونا و تشدید مجدد محدودیت‌های کرونایی در بوسنی و هرزگوین حکایت دارد.
ادین فورتو، نخست وزیر کانتون سارایوو اعلام کرد به دلیل وخیم‌تر شدن وضعیت ابتلا به ویروس کرونا و به ویژه مشاهده نوع جهش یافته آن در کانتون سارایوو، از جمعه ساعت 8 عصر تا دوشنبه ساعت 7 صبح به مدت سه روز، همه فعالیت‌ها به صورت کامل تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست وزیر کانتون سارایوو گفت: البته ما اقدامات خود در طول هفته کاری ادامه خواهیم داد، ولی از روز جمعه ساعت 8 بعد از ظهر همه مشاغل را تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه تعطیل خواهیم کرد. همه مجتمع‌های تجاری مغازه‌ها و فروشگاه‌ها حتی آنان که غذا می‌فروشند بسته خواهند شد؛ و فقط برخی از پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها در دسترس عموم خواهند بود و برگزاری رویداد‌های ورزشی فقط بدون حضور مخاطبان در فضای باز امکان پذیر خواهد بود.
ویروس جدید جهش یافته ویروس کرونا، در حال حاضر در کانتون سارایوو بسیار تهاجمی‌تر عمل کرده است. ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده، و اگر این رشد ادامه یابد، سیستم بهداشتی قادر به مراقبت از بیماران نخواهد بود.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی و به نقل از گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، بوسنی و هرزگوین از نظر میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 در بین 175 کشور جهان در رتبه یازدهم قرار دارد. این تعداد مرگ در هر 100000 نفر است.
از ابتدای شیوع کرونا (مارس، 2020)، 138542 نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده اند و 5345 نفر در نتیجه بیماری کووید 19 جان خود را از دست داده اند. همچنین، 159 نفر در هر 100000 نفر در این کشور جان خود را از دست می‌دهند.
طبق این آمار، میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در بوسنی و هرزگوین 3.9 درصد است. در راس این لیست، سن مارینو (224 مرگ در هر 100000 نفر) قرار دارد، و پس از آن جمهوری چک (205)، اسلوونی (188) کرواسی با 137 مرگ در هر 100000 نفر در مکان 21 و صربستان با 65 مرگ در مکان 54 هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوسنی کرونا بوسنی و هرزگوین 100000 نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد