Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@08:34:25 GMT

ورود یک شاسی‌بلند جدید 7 نفره به بازار ایران (+مشخصات +عکس و فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۳۷۲۳

ورود یک شاسی‌بلند جدید 7 نفره به بازار ایران (+مشخصات +عکس و فیلم)

‍‍‍‍‍‍

پس از عرضه 2 کراس اوور " G01 "و" G01F" برند" SWM" در بازار ایران، سیف خودرو به عنوان شرکت تولید کننده این محصولات در کشور از عرضه  کراس اوور هفت نفره جدید خود به نام " SWM G05" خبر داد.

به گزارش خبرنگار عصر ایران نشان "SWM"  متعلق  به یکی از سازندگان موتورسیکلت در کشور ایتالیا است که در سال های گذشته با مشارکت یک شریک چینی به بازار خودرو هم ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت هم اکنون با همکاری شرکت ایرانی سیف خودرو در کارخانه مرتب در تهران  اقدام به تولید محصولات این برند چینی - ایتالیایی می کنند.

SWM G05  که با حضور خبرنگاران معرفی شد، پلتفرم متفاوتی از محصول دیگر این برند یعنی" G01 "داشته و در نمای جلو  نیز شباهت زیادی به محصولات "ب ام و" دارد.

این شاسی بلند چینی ایتالیایی  با طول 4750 میلیمتر، عرض 1860 میلیمتر، ارتفاع 1780 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2750 میلیمتری در دسته شاسی بلندهای سایز بزرگ قرار می گیرد.

ترتیب صندلی های SWM G05 به نحوی است که فضای کافی برای 7 سرنشین را فراهم می کند همچنین می توان با باز و بسته کردن دو صندلی ردیف سوم به افزایش فضای بار این خودرو اقدام کرد.

با ورود به درون کابین اولین چیزی که جلب توجه می کند، نمایشگر 12 اینچی مالتی مدیا و سیستم سرگرمی نصب شده در میان داشبورد بوده که به صورت ایستاده نصب شده و در زیر آن کلیدهای مربوط به کنترل سیستم تهویه دیده می شوند. در پشت فرمان هم خبری از نشانگرهای آنالوگ و عقربه ای نبوده یک نمایشگر دیجیتالی نصب شده است.

فیلمی از خودرو SWM G05 ببینید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بر روی فرمان هم کلیدهای کنترلی برای کروز کنترل و محدود کننده سرعت و همچنین تنظیم سیستم صوتی دیده می شود که دسترسی راننده را به تنظیمات این خودرو ساده تر کرده است. در سمت چپ فرمان کلیدهای مربوط به فعال و غیرفعال کردن رادار پارک، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سنسور دنده عقب و هشدار حرکت بین خطوط در کنار کلید تنظیم ارتفاع چراغ ها جانمایی شده اند.

موتور SWM G05 از نوع 1.5 لیتری توربو شارژر است که ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور جدید می رساند.

۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، جلو آمپر دیجیتال، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر عمودی لمسی، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، کامپیوتر سفر، سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی و سنسور نور بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو  است.

سیف خودرو قصد دارد که SWM G05 را پس از دریافت استانداردهای مربوطه و کالیبراسیون پیشرانه با توجه به شرایط آب و هوایی کشور این خودرو را در سال 1400 روانه بازار ایران کند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی ان کلیک نمایید.

 

 

 

بیشتر بخوانید: SWM تنها خودرو ۴ ستاره تولید شده در بخش خصوصی (+عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003FZ6

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند