Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کارخانه زرین زغال در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه برای ایجاد این کارخانه صرف شده است که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی دریافت شد.

وحید پاییزی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این کارخانه اشتغال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: این کارخانه تولیدی در زمینی به مساحت سه‌هزار و ۵۰۰ متر مربع ایجاد شد و دارای سه هزار مترمربع انبار است.

پاییزی تصریح کرد: سالانه ۳۶۰ تن زغال شامل زغال کبابی، فشرده، اندونزیایی، لیمو و زغال پسته تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون این کارخانه دارای ۲ شعبه در شهر دامغان و کرج است که در آینده گسترش خواهد یافت.

فرماندار دامغان در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: ادارات و نهادهای مرتبط با جذب سرمایه‌گذار، نهایت تلاش خود را برای رفع موانع تولید در این شهرستان به کارگیرند.

مهدی بندرآبادی شرایط و بستر سرمایه‌گذاری در شهر دامغان را فراهم دانست و گفت: دهه فجر امسال ۱۷ طرح اقتصادی با صرف یکهزار و ۴۲۰ میلیارد ریال و اشتغال۱۷۳ نفر افتتاح شد که از این میزان اعتبار تنها ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلاتی بود و این امر نشان دهنده استقبال سرمایه‌گذاران از صرف هزینه و رونق تولید در این شهر است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کارخانه زغال از ضایعات چوب، نوعی فرآوری محسوب می‌شود که از هدررفت منابع نیز جلوگیری می‌شود. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این افتتاح گفت: مسوولان در هر مقام و مسؤولیتی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در راستای کمک به رونق تولید، گره گشایی سرمایه‌گذاران و رفع کننده موانع تولید باشند. 

علی اکبر علیزاده اظهار داشت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب ، تولید کننده ها در خط مقدم امروز جامعه هستند و باید این موضوع را باور کنیم و قدردان این افراد باشیم. 

وی ادامه داد: در نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری، به امر اقتصاد تاکید ویژه شده است که این موضوع نشان دهنده دغدغه مندی رهبری در بحث اقتصاد است. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد یک واحد تولیدی سبب ایجاد اشتغال فراوان، رونق تولید، افزایش ازدواج و گسترش نسل می‌شود.

به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال، سه واحد صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

شهرستان با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید کارخانه اشتغال زایی دامغان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران افتتاح طرح وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران افتتاح طرح توسعه اقتصادی جهش تولید کارخانه اشتغال زایی دامغان اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر