Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:15:50 GMT

کمک‌هایی به رنگ خدا

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۴۰۳۳

کمک‌هایی به رنگ خدا

اینجا یکی از محله نیروی هوایی تهران است که یک طبقه از خانه وقف کمک های مومنانه شده است؛ تا مردمانی با نیت های خداجویانه، داوطلبانه بساط مهربانی را پهن کنند و اقدام به تهیه بسته های معیشتی برای نیازمند کنند.

نیازمندانی که از قبل شناسایی و فهرست آنها تهیه شده است تا در این روزهای سرد کرونایی آنها را فراموش نکرده و عید مبعثت آنها را با کمک های خیران گرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارد این خانه که به اسم حسینیه حضرت علی اصغر(ع) نامگذاری شده است می شویم و افرادی را می بینیم که در حال بسته بندی برنج، روغن، چای، انواع حبوبات و سایر کالاهای اساسی هستند.  

بسته هایی که در سراسر حیاط چیده شده است و خودروهایی که در جلوی درب ایستاده اند تا بر اساس فهرستی که در دست فرد توزیع کننده است، بسته ها را بار بزنند و به دست نیازمندان واقعی برسانند.

خیران این هیات که نمی خواهند نامی از آنها آورده شود به خبرنگار ایرنا می گویند که این هیات از سال ۷۶ با کمترین امکانات تاسیس شده است و تا کنون با اضافه شدن خیران و مردمان نیکوکار همچنان تجمیع و توزیع کمک ها ادامه دارد و در هیچ مقطعی قطع نشده است.

این خیران از روزهای سخت کرونایی می گویند؛ زمانی که همه از این ویروس می ترسیدند، اما بودند جوانانی که داوطلبانه به آنها پیوستند و کارهایی از جمله ضدعفونی مراکز و اماکن دولتی، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را انجام دادند.

یکی از این خیران که سابقه ای ۳۰ ساله در این حسینیه دارد به خبرنگار ایرنا می گوید: امروز ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزار تومان از سوی حدود ۴۰ تن از خیران این هیات تهیه و در این محله و حومه استان تهران توزیع می شود.

وی اضافه می کند: این اولین بسته معیشتی نیست بلکه پیش از این ۱۳۶ بسته در بین نیازمندان واقعی توزیع و حدود ۳۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز به این افراد اهدا شده است.

یکی دیگر از این خیران به ایرنا می گوید که در روزهای کرونایی دانش آموزان و زوج های نیازمند را نیز فراموش نکرده ایم و برای این افراد تلفن هوشمند و جهیزیه تهیه کرده ایم.

وی قربانی ۴۶ گوسفند، تهیه و توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم، ۱۲ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی، پرداخت ۱۲۰ مورد وام قرض الحسنه، تهیه آبمیوه و اقلام خوراکی به بیمارستان ها را از مهم ترین اقدامات این هیات عنوان کرد.

دستان یاری بخش و کمک های مومنانه ای که در این روزهای سخت کرونایی به داد مردمانی نیازمند رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران استان تهران کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران استان تهران ویروس کرونا شهر تهران استان تهران کمک های مردمی اخبار کنکور بسته ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان