Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی السنوار تاکید کرد: از هیچ تلاشی برای آزادسازی فروگذاری نخواهیم کرد و اسرای زندان‌های رژیم اشغالگر به زودی آزاد خواهند شد. در همین حال رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، این انتخابات جایگاه جنبش را در نقشه سیاسی فلسطین به عنوان شریکی در رهبری طرح ملی نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در اولین اظهارات خود پس از پیروزی در رقابت برای ریاست جنبش حماس در نوار غزه گفت: خدمتگزار مردم‌مان باقی خواهیم ماند و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف ملی و بزرگ شما برای آزادسازی و بازگشت انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السنوار در ادامه خطاب به اسرای داخل زندان‌های رژیم اشغالگر گفت: در روند آزادسازی شما از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد و امیدواریم که این امر به زودی محقق شود و به قهرمانان مسجد الاقصی و قدس قول می‌دهیم که با شما خواهیم ماند و از شما دفاع خواهیم کرد و از هیچ کاری برای ایستادن در کنارتان و پشتیبانی از شما دریغ نخواهیم کرد.

همچنین رئیس جنبش حماس در غزه تاکید کرد که این جنبش با تمام قدرت و توان خود در برابر زورگویی رژیم اشغالگر در حق ساکنان کرانه باختری، تصرف اراضی آنها در عملیات‌های شهرک‌سازی، یهودی‌سازی‌ها و استبداد این رژیم خواهد ایستاد.

او در ادامه خطاب به فلسطینی‌های خارج از این سرزمین تاکید کرد که زمان آزادسازی و بازگشت نزدیک است.

السنوار بار دیگر به ساکنان غزه که با محاصره، فقر، بیکاری و انواع ستم‌ها در سال‌های اخیر دست و پنجه نرم می‌کنند، اطمینان داد: ما به آرزوهای شما نزدیک‌تر خواهیم شد و شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد تا یک زندگی شرافتمندانه و آزاد را برای شما فراهم کنیم تا با هم راه آزادسازی و بازگشت را ادامه دهیم.

جنبش حماس پیروزی دوباره السنوار در رقابت برای ریاست این جنبش در نوار غزه را اعلام کرد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز پیروزی السنوار در انتخابات را تبریک گفته و اظهار کرد: امروز جنبش حماس حرکت عالی را در تاریخ خود ثبت کرده و رهبر خود در غزه را به شکلی انتخاب کرد که اصالت و رایزنی ریشه‌دار را نشان داد.

هنیه گفت: این انتخابات جایگاه جنبش را در نقشه سیاسی فلسطین به عنوان شریکی در رهبری طرح ملی نشان داد.

همچنین رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به آغاز جشن انتخاباتی جنبش در غزه و پیش از آن در زندان‌ها و همراهی ساکنان کرانه باختری و فلسطینی‌های خارج از این سرزمین، تاکید کرد که این مساله بر نهادینه شدن جنبش با وجود گسترده جغرافیایی آن در داخل و خارج، ادغام نسل‌ها و بهره‌مندی آنها از خرد رهبری و مسؤولیت‌پذیری دلالت دارد.

نزار عوض الله، عضو دفتر سیاسی حماس و رقیب السنوار در انتخابات نیز ضمن تبریک به السنوار، بر حمایت خود از او در تمامی جایگاه‌ها و موقعیت‌ها تاکید کرد.

السنوار با کسب ۱۶۷ رای بر رقیب خود عوض الله که ۱۴۷ رای به دست آورده بود، پیروز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یحیی السنوار حماس دفتر سیاسی جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟