Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: مردم و خیران استان سمنان استقبال خوبی از طرح‌های اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیزمدارس استان سمنان به خصوص در مناطق محروم روستایی با هدف ارتقای عدالت تحصیلی در زمینه زیرساخت‌های تحصیلی داشته‌اند. 

وی بیان کرد: اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان یکی از شاخص‌ترین طرح‌ها و پویش‌ها در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در استان سمنان با استقبال خوب مردم روبرو شده است، تاکید کرد: این طرح در کنار پویش «آجر به آجر» دو زمینه‌ای هستند که در آن مشارکت‌های مردمی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان با هر میزان کمک نقدی و غیرنقدی امکان پذیر است و از آن استقبال خوبی نیز صورت گرفته است. 

وی به کلنگ‌زنی احداث آموزشگاه ۹ کلاسه در شهر گرمسار اشاره کرد و گفت: ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهر گرمساربا مشارکت علیرضا لادن‌مقدم خیر مدرسه‌ساز آغاز شد که نمونه خوبی از مشارکت مردمی درتوسعه نظام تعلیم و تربیت است.

۱۰ هزار و ۵۳۸ نفر تا کنون در پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" شرکت کردند. 

 از نظر ساخت مدرسه نسبت به جمعیت دانش‌آموزی، عملکرد استان سمنان ۹۶ درصد است و رتبه سوم کشور را دارد. 

اکنون ۳۷ طرح مدرسه‌سازی با ۲۱۸ کلاس درس در استان سمنان در دست اجرا است و ۲۶۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها از سوی خیران تامین شد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان خیران مدرسه ساز مشارکت های مردمی مدرسه سازی پروندهٔ خبری مدرسه سازی با طرح «آجر به آجر»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان خیران مدرسه ساز سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان خیران مدرسه ساز مشارکت های مردمی مدرسه سازی اخبار کنکور استان سمنان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد