Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:43:42 GMT

زندان محل تربیت و پرورش اخلاق است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۴۶۵۳

زندان محل تربیت و پرورش اخلاق است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج صبح امروز در دیدار رئیس سازمان زندان‌ها در سنندج با تبریک عید مبعث اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) دینی را آورد که سرشار از محبت، رحمت، برادری، اخوت و انسجام است.

او با اشاره به اینکه امام راحل نیز انقلابی را صادر کرد که دل‌های خفته را بیدار و محرومین جهان را حُریت بخشید، افزود: تا روز قیامت مدیون خون شهدا هستیم و ارث به جا مانده شهدای گرانقدر ما به‌ویژه شهدای کردستان که در برابر توطئه‌ها ایستادند، برای ما ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی خاطر نشان کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی زندان‌های ما به یک دانشگاه تبدیل شده‌اند که به تعلیم و تربیت و اخلاق می‌پردازد و زندانیان تربیت شده را به آغوش خانواده‌ها باز می‌گرداند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: باید ببینیم و بنگریم چرا قرآن کریم بعد از همه کتب آسمانی آمد و چرا پیامبر ما با وجود اینکه در خلقت اول است، اما در بعثت آخر است باید به فلسفه این مهم بپردازیم.

ماموستا رستمی عنوان کرد: قرآن کریم تا روز قیامت چراغی است که خداوند بر بشربت روشن کرده است و همیشه آیات این کتاب الهی برای ما تازگی دارد.

او با بیان اینکه امروز زندان‌ها افراد خطاکار را تربیت کرده و به انسان‌سازی پرداخته است، اضافه کرد: زندان از سایه لطف مسئولان نظام اسلامی نه به محل شکنجه بلکه به مکان انسان‌سازی تبدیل شده است.

ماموستارستمی عنوان کرد: اگر بخواهیم در روز قیامت از قله‌های سخت عبور کنیم باید دست یتیمان و گرفتاران را بگیریم.

امام جمعه سنندج گفت: در کردستان سه هزار روحانی تشیع و تسنن داریم که علیرغم سختی معیشت به خاطر عهدی که با خداوند بسته‌اند، سنگر طاعت، عبودبت، برادری، ارشاد و راهنمایی را ترک نکرده و نخواهند کرد.

ماموستا رستمی همچنین به وظایف قضات پرداخت و یادآور شد: از وظایف قضات عدل است و باید با توجه به این مولفه مهم به قضاوت پرداخت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است