Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، امروز بیست و یکم اسفند ماه جاری مهمان تیم ماشین سازی تبریز است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس احسان مرادیان، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، احمد عبدالله زاده، محمد میری، حسین ابراهیمی، صابر حردانی، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با ماشین سازی هستند.

همچنین مهدی پاشازاده برای رویا رویی با فولاد خوزستان، مهدی امینی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، علی نجفی، حبیب گردانی، منصور باقری، سعید حسین‌پور، برهان عابد، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی رحیمی و آیدین قهرمانی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده سید علی اصغر مومنی با کمک های علی اکبر عظیم پور، اسماعیل احمدی و امیر سامان سلطانی است و نادر جعفری نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان امروز از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی فولاد خوزستان سازمان لیگ فوتبال ایران ماشین سازی تبریز برنا خوزستان فولاد خوزستان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید

پنج تیم انتهای جدول لیگ برتر برای بقا می جنگند و پیکان هم که جزء تیم‌های انتهای جدول شده برای رهایی از خطر سقوط انگیزه بالایی برای مقابله با استقلال دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تا قبل از بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر خیلی‌ها تصور داشتند که رقابت برای بقا بین تیم‌های فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان خواهد بود اما با شکست خانگی پیکان مقابل آلومینیوم اراک شرایط تغییر کرد و حالا خطر سقوط این تیم را هم تهدید می‌کند.

از این جهت که پیکان با سه تیم ۲۲ امتیازی فولاد، استقلال خوزستان و نساجی فقط سه امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که باید در بازی‌های باقی‌مانده خود در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود، در پیکان شهر میزبان تراکتوری باشد که برای سوم شدن رقابت می‌کند و در هفته بیست و نهم نیز باید یک بازی شش امتیازی را با فولاد در اهواز انجام دهد.

سه دیدار مشکل که اگر پیکان نتواند امتیازات لازم را از آنها گرفته و خودش را از تیم‌های در خطر سقوط دور ‌کند در هفته پایانی نبرد نفس‌گیری را با استقلال خواهد داشت. در چنین شرایطی باید گفت استقلال در بازی‌های پیش‌روی خود باید با سه تیمی که در خطر سقوط هستند بازی کند.

فرهیختگان نوشته؛ تیم‌هایی مثل فولاد، نساجی قائمشهر و پیکانی که با شکست خانگی اخیر شرایط خودش را در جدول با اما و اگر مواجه کرد. در این میان استقلال خوزستان در بین تیم‌های ته‌جدولی تنها حریف باقی‌مانده پرسپولیس است که برای بقا می‌جنگد؛ مساله‌ای که نشان می‌دهد حریفان استقلال در مقایسه با پرسپولیس در هفته‌های پیش رو به مراتب با‌انگیزه‌تر و خطرناک‌تر هستند.

 

دیگر خبرها

  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟