Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پا درمیانی‌ها و روابطی که بعضاً قوانین را دور زده‌اند باشگاه‌ها را به جایی رسانده که الان بدهی‌ها به حدی سنگین شده که رفع و رجوع آن کار سختی است.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با مس نوین کرمان در جام حذفی اظهار داشت: به جز انگیزه بالای مس، پرسپولیس رقیب بزرگی مقابل خود احساس نخواهد کرد، اما انگیزه آن‌ها به تنهایی می‌تواند تاثیرات بزرگی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه پرسپولیس در ادامه لیگ و مسابقات آسیایی بتواند تیم موفقی باشد و رو به جلو حرکت کند قطعاً باید تقویت شود و فکر می‌کنم این اتفاق باید در تمام خطوط بیفتد.

وی در رابطه با دلایل تداوم موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال اخیر عنوان کرد: مهمترین عامل موفقیت پرسپولیس ثبات این تیم در حفظ نفرات تاثیرگذار و تغییرات هوشمندانه‌ای که روی نیمکت این تیم اتفاق می‌افتد، است. بعد از دوران درخشان برانکو، کالدرونی به این تیم اضافه شد که اوایل موفق نبود، ولی خیلی زود با شرایط جدید آداپته شد و مسیر درست پرسپولیس ادامه پیدا کرد. پس از آن گل محمدی اضافه شد و باز هم پرسپولیس در مسیر درست، حرکت رو به جلوی خود را ادامه داد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شاکله اصلی تیم و تصمیمات درست در مورد نفرات کادر فنی، باعث شده بازیکنانی جذب پرسپولیس شوند که عملکردشان در راستای اهداف این تیم باشد و بتوانند به آن کمک کنند. تمام این دلایل برای اینکه شاهد موفقیت‌های پرسپولیس باشیم کفایت می‌کند. پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی برای کسب عنوان قهرمانی است البته مشروط بر این که نفرات خوبی جذب تیم شوند و در نقاطی که ضعف دارند بازیکن مناسب جذب شود.

آشوبی در واکنش به حواشی مربوط به بسته شدن پنجره پرسپولیس بیان کرد: همیشه باید زور یا نهاد بالا دستی باشد که باشگاه‌های ما به وظایف قانونی و اخلاقی خود عمل کنند؟ بازیکن قرارداد داشته و برای تیم زحمت کشیده، خارجی و داخلی فرقی نمی‌کند باید حق و حقوقش پرداخت شود و اگر بازیکنی به واسطه این عدم توجه مجبور به شکایت و پیگیری شود کاملا این حق را دارد و جای هیچ بحثی وجود ندارد. چطور می‌شود شما تسویه نکنید و مجددا برای فصل جدید بتوانید قرارداد بازیکن جدید ثبت کنید؟ اگر از ابتدا جلوی این اتفاقات گرفته می‌شد قطعا بدهی‌ها آنقدر سنگین نشده بود. پا درمیانی‌ها و روابطی که بعضا قوانین را دور زده‌اند باشگاه‌ها را به جایی رسانده که الان بدهی‌ها به حدی سنگین شده که رفع و رجوع آن کار سختی است.

وی در ادامه گفت: نهادی که حکم را صادر کرده باید مجری قانون باشد، مگر می‌شود بدون اینکه مراحل اجرای حکم جاری شود همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود؟ این نه با حرفه‌ای گری، نه با اخلاق و هیچ معیاری همخوانی ندارد. کمیته وضعیت برای رسیدگی به هر شکایتی و برای اینکه هر رأیی را صادر کند مبلغی را از شاکیان دریافت می‌کند، سال‌ها می‌گذرد و شما یک مبلغی را که قانوناً باید پرداخت می‌کردید را پرداخته‌اید، اما نمی‌توانید به حقتان برسید! قانون باید درست اجرا شود و ضعف از قانونگذار است. نه بازیکن و نه باشگاه را نمی‌توان مقصر دانست.

بیشتر بخوانید: نبرد پرسپولیس و سپاهان با مسی‌ها و ملاقات منصوریان و عنایتی در یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس فرزاد آشوبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فرزاد آشوبی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند

معاون وزارت ورزش درباره مالکان جدید پرسپولیس و استقلال و قوانینی که باید رعایت کنند، نکاتی را گوشزد کرد.

طرفداری | معاون وزارت ورزش گفت: مالکان جدید سرخابی‌ها هم باید قوانین مربوط به سقف بودجه و بازی جوانمردانه مالی را رعایت کنند.

محمد شروین اسبقیان در حاشیه مراسم برترین‌های ورزش ایران درمورد واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی، اظهار داشت:

خدا را شکر امروز واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی انجام شد. در این مورد باید از دولت، رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی، عنایت و توجهات کیومرث هاشمی تشکر کرد. با پیگیری‌های او این اتفاق بزرگ را رقم زدیم. خدا را شکر هواداران ۲ تیم خوشحال هستند و ما هم از خوشحالی آنها خوشحال هستیم. امیدوارم این واگذاری ختم به خیر شود و پرسپولیس و استقلال به سامان برسند.

وی درمورد اینکه آیا با سرمایه‌ای که قرار است کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی خلیج‌فارس به استقلال و پرسپولیس اختصاص بدهند، بحث بازی جوانمردانه مالی رعایت می‌شود، گفت:

فیرپلی مالی قوانین و مقرراتي دارد که تحت نظارت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار می‌گیرد‌. در این مورد جای هیچ نگرانی نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درمورد دخل و خرج مالی ۲ باشگاه، گفت:

مالکان استقلال و پرسپولیس برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهند. هر ۲ مجموعه مهم هستند و مدیران این مجموعه‌ها در حوزه تجاری، اقتصادی و صنعتی تأثیرگذار هستند. امروز هم از ورزش به عنوان یک صنعت یاد می‌شود. به همین دلیل نگرانی از این بابت نداریم.

اسبقیان درمورد اینکه آیا مالکان جدید سرخابی‌ها ملزم به رعایت قانون سقف بودجه هستند، گفت:

ضوابط و مقررات فیرپلی مالی باید رعایت شود در غیر این صورت تخلف محسوب خواهد شد. خوشحالیم هر ۲ باشگاه پس از ۲۰ سال این اتفاق خوب واگذاری در دولت سیزدهم عملیاتی شد. این کار هم یک همت عمومی نیاز داشت که با همت مضاعف دولت و وزارت ورزش شکل گرفت.

وی درمورد نگرانی برخی ورزشکاران به ویژه المپین‌ها از پرداخت نشدن پاداش‌های خود، توضیح داد:

اتفاق بزرگی که در این دوره رخ داده این بود که پس از حضور کیومرث هاشمی پاداش‌های ۲ سال قبل هم توسط وزارت ورزش پرداخت شد. این مورد را در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو شاهد بودیم که روی روحیه ورزشکاران معلول و توان‌یابان نیز اثر گذاشت. رئیس جمهور تاکید کرد هر امکاناتی برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفته می‌شود، برای پارالمپیکی‌ها نیز تامین شود و به همین دلیل از ژاپن بالاتر ایستادیم.

معاون وزارت ورزش ادامه داد:

این وزارت خانه تمام مسائلی که منجر به موفقیت کاروان ما در المپیک‌ها و پارالمپیک‌ها خواهد شد به شکل ویژه‌ای رصد می‌کند. جلسات تخصصی با حضور وزیر ورزش رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌کنیم. این جلسات کارشناسی بوده و اگر موانع و مشکلاتی بر سر راه تمرینات بچه‌ها باشد، با دستور ویژه هاشمی حل و فصل خواهد شد.اسبقیان درمورد پاداش مدال المپیک، گفت: این موضوع نیز به زودی مشخص می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!