Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با بارسلونا و یوونتوس خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند تا مشخص شود پایان عصر این دو ابر ستاره نزدیک است و طرحی گرافیکی با حضور علیرضا فغانی این اتفاق را به تصویر کشیده است. در این تصویر علیرضا فغانی هالند و امباپه را با رونالدو و مسی تعویض می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس و بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شدند تا به نوعی پایان دوران درخشش مسی و رونالدو تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بارسلونا و یوونوس طی دوشب متوالی برابر پورتو و پاری سن ژرمن حذف شدند تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امسال بدون حضور مسی و رونالدو برگزار شود. حالا سایت گل یک طرح جالب را منتشر کرده است.

طرح گل در خصوص افت رونالدو و مسی و اوج گرفتن هالند و امباپه است. در این طرح مسی و رونالدو در حال تعویض شدن بوده و به جای آن ها هالند و امباپه در حال ورود به زمین هستند. داوری که در این طرح تابلوی تعویض را به دست دارد علیرضا فغانی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا رونالدو علیرضا فغانی بارسلونا رونالدو علیرضا فغانی کریستیانو رونالدو لیونل مسی یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو مسی و رونالدو علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا