Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:27:32 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی در آبادان تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۰۴۱

اجرای طرح شهید سلیمانی در آبادان تشدید شد

به گزارش ایرنا سید زین العابدین موسوی پنحشنبه در نشست هماهنگی رزمایش طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این رزمایش با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا همزمان در سراسر استان به منظور تشدید رهگیری و پایش افراد بیمار به صورت مراجعه حضوری به منازل، ادارات و اصناف در مناطق شهری همراه با انجام تست های سریع تشخیص بیماری کرونا و توزیع ماسک انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی افزود:  رزمایش یادشده از روز شنبه هفته آینده با اعلام رمز سراسری آغاز می شود و به مدت ۲ هفته با همکاری ۱۸۰ تیم سه نفره از بسیجیان و کارکنان بهداشت ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه آبادان با ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا به کرونا در این شهرستان گفت: ابتلای جوانان به کرونا در آبادان رو به افزایش است و همه باید خطر این بیماری برای کودکان را  نیز جدی بگیرند .

وی ساده انگاری ویروس کووید ۱۹ از سوی مردم را یکی از علل افزایش تعداد مبتلایان به بیماری دانست و  افزود: برخی از مردم شهرستان آبادان از ماسک استفاده نمی‌کنند که ابن مورد باعث افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان شد.

فرماندار آبادان بر لزوم تشدید بازرسی از بازار روز، پاساژها، ادارات و بانک‌ها را از سوی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات برای کنتزل شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

شناسایی ۲۰۰ مورد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۵۰۶ نمونه گرفته شده در جنوب غرب خوزستان ۲۰۰ مورد جدید مثبت اعلام شد که ۸۰ نفر مربوط به آبادان، ۶۵ نفر از خرمشهر و از شادگان هم ۵۵ نفر گزارش شده اند.

شکرالله سلمان زاده افزود: از این ۲۰۰ مورد مثبت جدید ۱۸۰ نفر به صورت سرپایی (آبادان ۶۶ نفر، خرمشهر ۶۴ نفر و شادگان ۵۰ نفر) بودند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر بستری و ۴۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی تعداد بستری شدگان در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را ۲۵۷ نفر عنوان کرد و گفت: از روز گذشته تاکنون ۲ نفر شادگان و یک نفر در خرمشهر جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

۱۱ شهر در استان خوزستان از جمله آبادان ، خرمشهر و شادگان همچنان در وضعیت قرمز کرونا و هفت شهر دروضعبت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آبادان ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

 استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق اصفهان و بازدید از طرح رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر گفت: یکی از طرح‌های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازدید از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان افزود: امسال در سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان مسائل چالش‌آفرین منطقه بررسی و از طرح‌های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.


او گفت: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.


استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.


احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان موسوم به «حلقه طلایی» از سال‌های گذشته آغاز شده است.


بخش‌هایی از تقاطع‌های غیرهمسطح این رینگ از جمله مجموعه پل‌های میدان استقلال، اشکاوند، مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در سال‌های گذشته احداث شده است.


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در کیلومتر صفر آن مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در مسیر آن روستای خاتون‌آباد، به سمت اتوبان فرودگاه قرار دارد.


مسیر این رینگ از مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و به سمت دولت‌آباد، محدوده خُورزوق و میدان استقلال پیش می‌رود و به انتهای خیابان آتشگاه نزدیک پل زندان، شهر ابریشم، جنوب سپاهانشهر و سپس به سمت اشکاوند و در نهایت به نقطه آغاز خود یعنی مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رسد.


عملیات اجرایی در کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود و با اقدامات انجام شده، کیلومتر چهار تا هفت آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر کیلومتر صفر تا چهار آن در حال اجراست.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال