Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: این پروژه ها در زمینه های گازرسانی، آبرسانی، تکمیل راه های مواصلاتی و پروژه‌های مرتبط با حوزه انرژی هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته شناخت بسیار خوبی از مسائل و مشکلات استان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پیدا کرده است، یادآور شد: ملاک در دوره باقیمانده از فعالیت دولت دوازدهم کار، کار و کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با قدردانی از ابراز محبت و بزرگواری مردم استان و رسانه های گروهی تاکید کرد: نیازمند دعای خیر و همراهی عموم مردم برای پیشبرد امور هستیم.

نوذری وحدت، همدلی و هم افزایی با اعضای شورای تامین و بزرگان استان را از اصول برنامه‌های خود ذکر کرد و یادآور شد: بهبود معیشت و تنظیم بازار به عنوان اصلی ترین دغدغه مردم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: وضعیت استان با تلاش پرسنل درمان و همراهی مردم نگران کننده نیست، ولی همسایگی با چهار استان که درگیر این موضوع هستند لزوم پایش مستمر تردد ها را دو چندان می کند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در همین راستا تردد از مرز مهران ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به استان خوزستان نیز مسدود شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را بسیار خطیر توصیف کرد و از عموم مدیران خوست نسبت به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند و فرصت خدمتگزاری به مردم را با توجه به اعتماد صورت گرفته غنیمت شمارند.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار اظهار داشت: شرایط استان مهیای کار و تلاش است و با توجه به ظرفیت‌های ایلام در عرصه های مختلف همه باید برای ارتقای جایگاه اقتصادی استان تلاش کنند.

وی فضای همدلی و همراهی میان تمام گروه ها و جریانات سیاسی در ایلام را مثبت توصیف کرد و اضافه کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه نیز بدون شک با تیم مدیریتی جدید همراهی می کنند.

امام جمعه ایلام مقابله با تورم و کنترل قیمت ها را مهمترین خواسته مردم در شرایط کنونی عنوان کرد و بر اهتمام تمام مسولان ذیربط برای برخورد با گرانفروشان تاکید کرد.

برچسب‌ها استانداری ایلام استان ایلام کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام استان ایلام کارآمدی دولت استانداری ایلام استان ایلام کارآمدی دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس