Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر اقلیت سنا تاکید کرد، با توجه به سطح تهدید کنونی علیه کنگره، افزایش تدابیر امنیتی که در حال حاضر دسترسی به کنگره را محدود می‌کنند، یک واکنش افراطی محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نوشته نشریه پولیتیکو، "میچ مک‌کانل"، رهبر اقلیت سنا به خبرنگاران گفت: ما در این تدابیر امنیتی زیاده‌روی کرده‌ایم. من از اینکه اعضای حوزه انتخابیه‌ام نمی‌توانند به کنگره بیایند، بسیار ناراضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیم‌های خاردار در اطراف کنگره مرا به یاد آخرین سفرم به کابل می‌اندازد.

این اظهارات مک‌کانل یک روز پس از آن مطرح شد که پنتاگون به درخواست پلیس کنگره تمدید استقرار هزاران نیروی گارد ملی برای دو ماه دیگر در اطراف کنگره را تایید کرد. بیش از دو هزار نیرو در این منطقه خواهند ماند تا از کنگره در بحبوحه اطلاعاتی درباره حمله احتمالی افراط‌گرایان به این ساختمان حفاظت کنند.   

استقرار نیروهای گارد ملی پس از حمله مرگبار شش ژانویه به کنگره توسط طرفداران ادعاهای نادرست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا درباره تقلب گسترده در انتخابات ۲۰۲۰ آغاز شد. به علاوه در حال حاضر سیم‌های خاردار در اطراف محوطه کنگره تعبیه شده‌اند و از ورود عموم به این زمین‌ها جلوگیری می‌شود.

مک‌کانل گفت: آیا ما به این تغییرات نیاز داریم؟ شاید. اما خیلی وحشتناک است که فانوس دموکراسی ما با سیم‌های خاردار احاطه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به کنگره آمریکا سیم های خاردار مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • فیلم/حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه
  • کشف ۱۴۹ رأس دام قاچاق در بندرخمیر
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد