Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:25:24 GMT

ترکیب استقلال مقابل پیکان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۲۷۲

ترکیب استقلال مقابل پیکان اعلام شد

استقلال بدون تغییر نسبت به دیدار فولاد به مصاف شاگردان تارتار می رود و مجیدی تصمیم گرفت به تیم برنده دست نزند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک یک شانزدهم نهایی جام حذفی، امروز تیم های استقلال و پیکان در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم می روند. دیداری که به صورت تک بازی و با قضاوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد مجیدی در دومین تجربه اش بر روی نیمکت استقلال پس از سومین حضورش در جمع آبی پوشان، تصمیم گرفته است با همان ترکیب دیدار مقابل فولاد، پای به میدان بگذارد و او با صفر تغییر تیمش را مقابل خودروسازان به میدان می فرستد.


رشید مظاهری که در بازی با فولاد موفق شد به روند کلین شیت هایش برگردد، در بازی امروز نیز به عنوان سنگربان شماره یک آبی پوشان به میدان خواهد رفت. با وجود اینکه مظاهری در تعدادی از جلسات تمرینی قبل از بازی با فولاد غایب بود، اما مجیدی با انتخاب او، نشان داده اعتماد خاصی به مظاهری دارد.


ترکیب 4 نفره استقلال در خط دفاعی مقابل فولاد، در این دیدار نیز به میدان می روند. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی که مقابل شاگردان نکونام بجز یک صحنه عملکرد خوبی داشتند، برابر مهاجمین پیکان قرار خواهند گرفت. محمد نادری نیز در سمت چپ و سیداحمد موسوی ستاره استقلالی ها در بازی گذشته در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.


مسعود ریگی که مدتی از ترکیب استقلال به دور بود، در این بازی نیز در میانه میدان برای آبی پوشان به میدان می رود. آرش رضاوند دیگر هافبک تیم مجیدی برای دیدار با پیکان است. وریا غفوری به همراه فرشید اسماعیلی 4 بازیکن خط هافبک استقلال را تکمیل می کنند.


با وجود درخشش ارسلان مطهری در بازی با فولاد، اما فرهاد مجیدی ترجیح داده است مقابل پیکان نیز با همان زوج مورد علاقه اش در خط حمله به میدان برود. شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و مهدی قایدی دو مهاجم استقلال مقابل پیکان هستند.

 

ترکیب استقلال مقابل پیکان:


رشید مظاهری – محمد دانشگر – سیاوش یزدانی – سید احمد موسوی - محمد نادری – مسعود ریگی – آرش رضاوند – وریا غفوری - فرشید اسماعیلی – شیخ دیاباته – مهدی قایدی

جام حذفی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی استقلال تهران مقابل پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)