Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:48:52 GMT

ادامه طرح «تبرکات مهدوی» در کرمانشاه تا نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۷۱۰

ادامه طرح «تبرکات مهدوی» در کرمانشاه تا نیمه شعبان

حجت الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و خریدهای شب عید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امسال طرح «تبرکات مهدوی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ایجاد شده است را برای دومین بار متوالی در سطح این استان اجرا می‌کند.

وی افزود: این طرح خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای ترویج فرهنگ انتظار مهدوی و نیز ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت و بسیج عمومی مردم در مباحث امدادی و خدماتی به قشرهای کم درآمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح «تبرکات مهدوی» از سیزدهم ماه مبارک رجب همزمان با ولادت امیرالمومنین (ع) آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان در سطح کشور و استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه خود تمام توان خود را در بحث خدمت به اقشار آسیب پذیر هزینه می‌کند و در این راستا در طول سال جاری برنامه‌های بسیاری در بحث امدادرسانی داشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: امسال در طرح «تبرکات مهدوی» بیش از ۳ هزار جفت کفش در بین دانش آموزان بی بضاعت استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

حجت الاسلام صالحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار توزیع این تعداد کفش در بین دانش آموزان بی بضاعت، بسته‌های معیشتی، غذایی، آجیل و… نیز بین این اقشار به صورت رایگان توزیع می‌شود.

کد خبر 5167313

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه مهدویت بسته معیشتی کرمانشاه ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا شیراز انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا اردبیل عکس استانها شهرستان کرج زلزله سنندج اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تبرکات مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد

میرحسینی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: طی امروز و امشب همچنان بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد یه صورت پراکنده ادامه خواهد یافت؛ و‌ی افزود: در بعضی ساعات نیز وزش باد نسبتا شدید را شاهدیم.   میر حسینی همچنین به میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش استان با ۳۹میلیمتر باران در گل افشان مهریز به ثبت رسید.   کارشناس هواشناسی افزود: همچنین در خرانق ۳۰.۷ میلیمتر، صدرآباد ۲۶، ۲۶، منشاد ۲۰.۸، ندوشن ۲۰.۶، مزرعه آقا ۲۰.۵، قوام آباد ۱۹.۶، خضرآباد ۱۸.۱ و شمسی رستاق ۱۸ میلیمتر باران گزارش شد.   وی اظهار کرد:در باجگان، بناداک سادات، فخرآباد، نیر، میبد و سورک هم به ترتیب ۱۷.۶، ۱۵.۸، ۱۵.۵، ۱۵.۵، ۱۵.۱ و ۱۵ میلیمتر باران ثبت شد. وی خاطرنشان کرد: در طزرجان ۱۴.۹ میلیمتر، ۱۴.۷ هفتهر، ۱۴.۵ مغستان اکبر، ۱۴.۵ دره زرشک، ۱۴.۱ اردکان، ۱۴ کذاب، ۱۳.۷ تفت و ۱۳.۴ میلیمتر در نصرآباد باران بارید.   میر حسینی همچنین گفت: برای روز شنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری و ر ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • بارندگی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟