Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: مسابقه نقاشی و طراحی به مناسبت عید مبعث توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

«طاهره غیاثی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با سالروز بعثت پر خیر و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، مسابقه نقاشی و طراحی ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: کودکان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آثار خود را در تکنیک های آبرنگ، گواش، پاستل، مداد و مداد رنگی، کنته و زغال، قلم فلزی و اکرلیک از طریق فضای مجازی به کانون امام علی (ع) گندمان ارسال کردند.

 

وی ابراز کرد: پس از داوری به آثار برتر ارسال شده جوایز ارزنده ای توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: این مسابقه نقاشی به میزبانی کانون و مسجد امام علی (ع) با همکاری دفتر امام‌جمعه و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام علی (ع) گندمان برگزار شد.

 

وی بابيان اينكه سالروز بعثت پيامبر (ص) برای همه مسلمانان عالم، مبارک و فرخنده است، خاطرنشان كرد: عيد مبعث سرآغاز نويدبخش است برای انسان های مظلوم كه با برانگيخته شدن پيامبری از جنس مردم كه دارای صفات والای انسانی است، دوران جور و ستم به پايان می رسد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام علی ع مسجد امام علی ع شهر گندمان کانون فرهنگی هنری امام علی ع کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد امام علی مسابقه نقاشی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند