Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@15:23:29 GMT

عیسی آل کثیر آماده حضور در میادین است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۹۱۶

عیسی آل کثیر آماده حضور در میادین است؟

محرومیت عیسی آل کثیر به گونه ای بود که این مهاجم از حضور در تمرین پرسپولیس نیز محروم بود و به همین دلیل مشخص نیست این مهاجم چقدر آماده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در خبرها داشتیم عیسی آل کثیر از بازی با شهر خودرو به طور رسمی به میادین بازگشته و در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی می تواند برای پرسپولیس بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهاجم جنوبی پرسپولیس به دلیل شادی بعد از گل مقابل پاختاکور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت شش ماهه مواجه شد. طبق این حکم عیسی از روز سیزدهم فروردین قادر به بازگشت خواهد بود و در تمام این مدت محرومیت حتی مجوز حضور در تمرینات را نداشت.

از این رو واقعا مشخص نیست عیسی آل کثیر از نظر بدنی چقدر آماده حضور در میدان بوده و می تواند در همان بازی ابتدایی مقابل شهر خودرو بازی کند یا با توجه به دوری طولانی مدتش از شرایط تمرین و مسابقه نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به شرایط بازی خواهد داشت.

اگرچه کادر فنی پرسپولیس در این مدت و دورادور از شرایط تمرینی آل کثیر آگاه بوده اند اما بی تردید دوری او از تمرینات تیمی باعث شده گل محمدی در تمرینات ابتدایی این بازیکن او را کاملا زیر نظر بگیرد تا از میزان دقیق آمادگی اش مطلع شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده عیسی آل کثیر یحیی گل محمدی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان