Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۳۰۵ نفر از آغاز ثبت نام تاکنون برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر در استان نام‌نویسی کردند. - اخبار استانها -

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: از آغاز ثبت نام داوطلبان در روز گذشته تا ساعت 12 امروز، 305 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان نامنویسی کرده و ثبت نام آنها نهایی شده که حدود 10 درصد از آنها (30 نفر) زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد 189 نفر در روز چهارشنبه (نخستین روز ثبت نام) و 116 نفر امروز ثبت نام کرده‌اند. نفر از ثبت نام کنندگان در روز نخست (دیروز) مربوط به اهواز هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: 69 نفر از ثبت نام کنندگان از طریق موبایل، 71 نفر از طریق کامپیوتر شخصی، 137 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت و 28 نفر با مراجعه حضوری با فرمانداری‌ها نامنویسی خود را انجام داده‌اند.

تأییدیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها با پیامک اعلام می‌شوداسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات 1400 تهران اعلام شداعضای هیئت اجرایی انتخابات 1400 شهر تهران انتخاب شدندتنور سرد دومین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش

وی همچنین از داوطلبان این دوره از انتخابات شورای شهر اهواز درخواست کرد که حتی‌الامکان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام داده و با توجه به شیوع بیماری کرونا از مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت خودداری کنند.

حسین‌زاده با اشاره به صدور اطلاعیه شماره 8 ستاد انتخابات در روز گذشته، گفت: بر اساس این اطلاعیه امکان بارگذاری تصاویر مدارک مورد نیاز از طریق موبایل و کامپیوتر شخصی فراهم شده و دیگر نیازی نیست که داوطلبان مدارک خود را حضوری به فرمانداری‌ها تحویل دهند، بنابراین با توجه به امکان ثبت نام کاملا غیرحضوری، از داوطلبان می‌خواهیم از این امکان استفاده کرده و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که شماره موبایلی که برای ثبت نام استفاده می‌کنند باید به نام داوطلب باشد.

انتهای پیام/341

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای ثبت نام شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • پایان کار نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳؛ آغاز شلوغ ترین روز با رقابت تجربی ها
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور