Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در شرایطی آغاز شد که در دقیقه 13، حمید حاج‌ملک به سود شاگردان فرهاد مجیدی اعلام پنالتی کرد. این اتفاق باعث اعتراض شدید تیم فوتبال پیکان به تصمیم داور شد، البته حاج ملک معتقد بود مجید عیدی مانع از به ثمر رسیدن گل 100 درصد شده و به این بازیکن کارت قرمز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق، بازیکنان پیکان به سمت کمک داور رفته و حدود پنج دقیقه شدیداً به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند. در نهایت حاج ملک از اخراج بازیکن پیکان منصرف شد و به عیدی کارت زرد نشان داد.

* با وجود تبدیل شدن ضربه پنالتی استقلال به گل، مهدی تارتار و همکارانش به فریبرز محمودزاده که در کنار زمین ایستاده بود، اعتراض کرده و اعتقاد داشتند ضربه پنالتی به سود استقلال اشتباه بود.

* ‌هنگامی که نادر محمدی برای تیم فوتبال پیکان اوت پرتاب می‌کند، شیخ دیاباته از نوک حمله خود را به خط دفاع استقلال رسانده و کمک می‌کند.

دیدار دو تیم با تک گل دیاباته به سود شاگردان مجیدی در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال پیکان داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!

مدافع تیم ذوب‌آهن از قضاوت کوپال ناظمی در دیدار برابر استقلال انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قریشی پس از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم؛ در روزی که شایسته باخت نبودیم باختیم. من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. ما مقابل تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد شجاعانه بازی کردیم. برد و باخت وجود دارد و به استقلال تبریک می‌گویم، ولی فقط در مورد یک چیزی صحبت می‌کنم. کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهد بگوید روزبه چشمی را در دقیقه 75 اخراج نکرد؟ همه چیز واضح بود.بازی یک - یک بود و ما قطعاً می‌توانستیم برنده باشیم.

وی درباره درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی در پایان مسابقه نیز گفت: ما بیرون از زمین بودیم، اما فیلمش موجود است. احساس می‌کنم این اتفاق به بازی قبل برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان